Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Wsparcie dla uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych

пропозиція бібліотеки
LDR 02044naa#a2200361#i#4500
001 3222800824291
003 OLSZT 005
005 20240125114204.8
008 170608s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN
100 1 %a Appelt, Karolina %d (1976- ).
245 1 0 %a Wsparcie dla uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych / %c Karolina Appelt.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Znaczenie wczesnego rozpoznawania trudności szkolnych ucznia. Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - prewencja pierwotna, wtórna i trzeciego stopnia. Zasady pomocy psychologiczno-pedagogicznej dziecku z trudnościami szkolnymi. Proces diagnozowania i udzielania pomocy uczniom ze SPE. Skutki braku diagnozy przyczyn trudności szkolnych i adekwatnej pomocy. Rola rodziców i nauczycieli w procesie diagnozowania zaburzeń rozwojowych, opracowywania i realizowania programu pomocy - nie do przecenienia.
650 9 %a Niepowodzenia szkolne %x zapobieganie
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Diagnoza pedagogiczna
650 9 %a Rodzice
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Dziecko z trudnościami w uczeniu się
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Geneza
650 9 %a Niepowodzenia szkolne
650 9 %a Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Biologia
658 %a Medycyna i zdrowie
658 %a Psychologia
773 0 # %i // %t Remedium. - %w (OLSZT 005)3222400294499 %g 2017, nr 1, s. 1-5 %x 1230-7769
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800824291 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Znaczenie wczesnego rozpoznawania trudności szkolnych ucznia. Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - prewencja pierwotna, wtórna i trzeciego stopnia. Zasady pomocy psychologiczno-pedagogicznej dziecku z trudnościami szkolnymi. Proces diagnozowania i udzielania pomocy uczniom ze SPE. Skutki braku diagnozy przyczyn trudności szkolnych i adekwatnej pomocy. Rola rodziców i nauczycieli w procesie diagnozowania zaburzeń rozwojowych, opracowywania i realizowania programu pomocy - nie do przecenienia.

Надіслати думку

Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

Формуляр