Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ocena i wspomaganie zdolności intelektualnych uczniów szkoły specjalnej

Autorzy:
Lubińska-Kościółek, Elżbieta
Wołoszczuk, Krzysztof
Tytuł pełny:
Ocena i wspomaganie zdolności intelektualnych uczniów szkoły specjalnej / Elżbieta Lubińska-Kościółek, Krzysztof Wołoszczuk
Rok wydania:
2016
Wydawca:
Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny
ISBN:
9788380840461
Seria:
Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 789
Opis fizyczny:
139 s. : il. ; 21 cm
Uwagi:
Na dok. ISSN 0239-6025 dot. wcześniejszej nazwy serii: Prace Monograficzne Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Krakowie
Bibliogr. s. 130-137
Temat:
Inteligencja (psychologia)
Młodzież niepełnosprawna umysłowo - rozwój psychofizyczny - Polska - 21 w.
Dziecko z zespołem Downa - rozwój psychofizyczny - Polska - 21 w.
Metody badawcze
Młodzież z niepełnosprawnością intelektualną
Nauczanie
Kompetencje społeczne
Polska
Psychologia
Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Książki
Współtwórcy:
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków). Wydawnictwo Naukowe. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 03050cam#a2200481#i#4500
001 3222800826147
003 OLSZT 005
005 20240125114205.7
008 170717s2016####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788380840461
035 %a xx004010314
035 %a (NUKAT)vtls004010314
040 %a WR U/Pdg %c WR U/ZM %d WR U/ZMs %d SZCZ U/ML %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Lubińska-Kościółek, Elżbieta.
245 1 0 %a Ocena i wspomaganie zdolności intelektualnych uczniów szkoły specjalnej / %c Elżbieta Lubińska-Kościółek, Krzysztof Wołoszczuk.
260 # %a Kraków : %b Uniwersytet Pedagogiczny, %c 2016.
300 %a 139 s. : %b il. ; %c 21 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
490 1 %a Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; %v 789
500 %a Na dok. ISSN 0239-6025 dot. wcześniejszej nazwy serii: Prace Monograficzne Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Krakowie.
504 %a Bibliogr. s. 130-137.
520 8 %a <br><b>Część teoretyczna</b> - podstawowe terminy związane z inteligencją, koncepcje wskazujące na możliwość rozważania inteligencji w kontekście teorii czynnikowej, fizjologicznej, poznawczej oraz rozwojowej, istota niepełnosprawności intelektualnej, ocena i wspomaganie rozwoju intelektualnego.<br><b>Część empiryczna</b> - rezulataty badań 30 uczniów z umiarkowaną niepełnosprawnością intelektualną kończących II etap edukacji w szkole podstawowej specjalnej w wieku 13-16 lat oraz analiza dwóch przypadków (młodzież z zespołem Downa), szczegółowe implikacje dla praktyki pedagogicznej.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Inteligencja (psychologia)
650 9 %a Młodzież niepełnosprawna umysłowo %x rozwój psychofizyczny %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Dziecko z zespołem Downa %x rozwój psychofizyczny %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Metody badawcze
650 9 %a Młodzież z niepełnosprawnością intelektualną
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Kompetencje społeczne
651 9 %a Polska
658 %a Psychologia
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
700 1 # %a Wołoszczuk, Krzysztof.
710 2 # %a Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków). %b Wydawnictwo Naukowe. %4 pbl
830 0 %a Prace Monograficzne - Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie %x 2450-7865 %v 789
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800826147 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8084-046-1


Część teoretyczna - podstawowe terminy związane z inteligencją, koncepcje wskazujące na możliwość rozważania inteligencji w kontekście teorii czynnikowej, fizjologicznej, poznawczej oraz rozwojowej, istota niepełnosprawności intelektualnej, ocena i wspomaganie rozwoju intelektualnego.
Część empiryczna - rezulataty badań 30 uczniów z umiarkowaną niepełnosprawnością intelektualną kończących II etap edukacji w szkole podstawowej specjalnej w wieku 13-16 lat oraz analiza dwóch przypadków (młodzież z zespołem Downa), szczegółowe implikacje dla praktyki pedagogicznej.

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 179544
Sygnatura:
W 179544 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz