Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Filozofia edukacji zawodowej w systemie dualnym

Autorzy:
Mazik-Gorzelańczyk, Magdalena
Tytuł pełny:
Filozofia edukacji zawodowej w systemie dualnym / Magdalena Mazik-Gorzelańczyk
Szukaj w:
Meritum. - 2017, nr 1, s. 42-47
Temat:
Kształcenie dualne
Szkolnictwo zawodowe - organizacja - Niemcy - 21 w.
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01016caa#a2200193#i#4500
001 3222800828290
003 OLSZT 005
005 20240125114206.1
008 160624s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Mazik-Gorzelańczyk, Magdalena.
245 1 0 %a Filozofia edukacji zawodowej w systemie dualnym / %c Magdalena Mazik-Gorzelańczyk.
380 %a Artykuły
520 8 %a Czym jest system dualny? Analiza niemieckiego modelu kształcenia zawodowego i odniesienie go do rozwiązań polskich.
650 9 %a Kształcenie dualne
650 9 %a Szkolnictwo zawodowe %x organizacja %z Niemcy %y 21 w.
773 0 # %i // %t Meritum. - %w (OLSZT 005)3222400294203 %g 2017, nr 1, s. 42-47 %x 1896-2521
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800828290 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Czym jest system dualny? Analiza niemieckiego modelu kształcenia zawodowego i odniesienie go do rozwiązań polskich.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz