Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Psycholingwistyczny model nabywania czytania i pisania w języku polskim : perspektywa rozwojowa i kliniczna

Autorzy:
Krasowicz-Kupis, Grażyna Maria
Awramiuk, Elżbieta
Tytuł pełny:
Psycholingwistyczny model nabywania czytania i pisania w języku polskim : perspektywa rozwojowa i kliniczna / Grażyna Krasowicz-Kupis, Elżbieta Awramiuk
Rok wydania:
2017
Szukaj w:
Zaburzenia komunikacji pisemnej, s. 110-132
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. ang
Temat:
Świadomość językowa
Język dziecka
Czytanie
Psychologia nauczania
Pisanie
Język polski
Nauczanie
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Językoznawstwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01891caa#a2200349#i#4500
001 3222800828463
003 OLSZT 005
005 20240125114206.2
008 170824s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Krasowicz-Kupis, Grażyna Maria.
245 1 0 %a Psycholingwistyczny model nabywania czytania i pisania w języku polskim : %b perspektywa rozwojowa i kliniczna / %c Grażyna Krasowicz-Kupis, Elżbieta Awramiuk.
260 # %c 2017.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Celem artykułu jest opis modelu nabywania umiejętności czytania i pisania przez polskie dzieci. Model przedstawia przebieg procesu i uwzględnia istotne elementy świadomości językowej. Podstawą modelu są wyniki badań autorek dotyczące nabywania umiejętności czytania i pisania przez polskie dzieci w wieku 4-8 lat.
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Świadomość językowa
650 9 %a Język dziecka
650 9 %a Czytanie
650 9 %a Psychologia nauczania
650 9 %a Pisanie
650 9 %a Język polski
650 9 %a Nauczanie
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
658 %a Językoznawstwo
700 1 # %a Awramiuk, Elżbieta.
773 0 # %i // W: %t Zaburzenia komunikacji pisemnej, %g s. 110-132 %w xx004041465 %w (NUKAT)vtls004041465
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800828463 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Celem artykułu jest opis modelu nabywania umiejętności czytania i pisania przez polskie dzieci. Model przedstawia przebieg procesu i uwzględnia istotne elementy świadomości językowej. Podstawą modelu są wyniki badań autorek dotyczące nabywania umiejętności czytania i pisania przez polskie dzieci w wieku 4-8 lat.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz