Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Umiejętność czytania : symptomatologia trudności

Autorzy:
Sochacka, Krystyna
Tytuł pełny:
Umiejętność czytania : symptomatologia trudności / Krystyna Sochacka
Rok wydania:
2017
Szukaj w:
Zaburzenia komunikacji pisemnej, s. 270-289
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. ang
Temat:
Czytanie ze zrozumieniem
Dysleksja i dysgrafia
Czytanie
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01541caa#a2200265#i#4500
001 3222800828480
003 OLSZT 005
005 20240125114207.1
008 170824s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Sochacka, Krystyna.
245 1 0 %a Umiejętność czytania : %b symptomatologia trudności / %c Krystyna Sochacka.
260 # %c 2017.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Umiejętność czytania przedstawiona została w artykule jako zdolność do konstruowania znaczenia na podstawie graficznych reprezentacji języka. Zdolność ta opiera się na dwóch umiejętnościach - rozumienie mowy i dekodowanie.<br>Omówiono hierarchiczną organizację rozwoju rozumienia w czytaniu. <br>Trudności w czytaniu i ich objawy przedstawiono w szerszym kontekście trudności w uczeniu się. Czytanie opisano jako złożony proces psycholingwistyczny zależny od wieku zdolności poznawczych.
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Czytanie ze zrozumieniem
650 9 %a Dysleksja i dysgrafia
650 9 %a Czytanie
658 %a Psychologia
773 0 # %i // W: %t Zaburzenia komunikacji pisemnej, %g s. 270-289 %w xx004041465 %w (NUKAT)vtls004041465
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800828480 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Umiejętność czytania przedstawiona została w artykule jako zdolność do konstruowania znaczenia na podstawie graficznych reprezentacji języka. Zdolność ta opiera się na dwóch umiejętnościach - rozumienie mowy i dekodowanie.
Omówiono hierarchiczną organizację rozwoju rozumienia w czytaniu.
Trudności w czytaniu i ich objawy przedstawiono w szerszym kontekście trudności w uczeniu się. Czytanie opisano jako złożony proces psycholingwistyczny zależny od wieku zdolności poznawczych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz