Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Trudności w czytaniu i pisaniu u osób z dyslalią

Autorzy:
Mirecka, Urszula
Tytuł pełny:
Trudności w czytaniu i pisaniu u osób z dyslalią / Urszula Mirecka
Rok wydania:
2017
Szukaj w:
Zaburzenia komunikacji pisemnej, s. 328-351
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. ang
Temat:
Dyslalia
Dysleksja i dysgrafia
Dziecko z zaburzeniami mowy
Korekcja mowy
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01804caa#a2200277#i#4500
001 3222800828483
003 OLSZT 005
005 20240416200143.5
008 170824s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005 %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Mirecka, Urszula.
245 1 0 %a Trudności w czytaniu i pisaniu u osób z dyslalią / %c Urszula Mirecka.
260 # %c 2017.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a W artykule został zaprezentowany problem trudności w czytaniu i pisaniu w przypadkach dyslalii w szerokiej perspektywie, obejmującej uwarunkowania zaburzeń w komunikacji ustnej i pisemnej oraz ich symptomatologię.<br>Przedstawiono kwestie oceny umiejętności czytania i pisania osób z dyslalią w procedurach diagnostycznych i w badaniach grupowych, z uwzględnieniem problematyki ryzyka dysleksji u dzieci z zaburzeniami artykulacji.<br>Zagadnienia związane z postępowaniem logopedycznym w przypadku problemów z opanowaniem języka pisanego w dyslalii zostały zaprezentowane na przykładzie prowadzonego przez autorkę procesu diagnostyczno-terapeutycznego dziecka w młodszym wieku szkolnym.
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Dyslalia
650 9 %a Dysleksja i dysgrafia
650 9 %a Dziecko z zaburzeniami mowy
650 9 %a Korekcja mowy
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Zaburzenia komunikacji pisemnej, %g s. 328-351 %w xx004041465 %w (NUKAT)vtls004041465
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800828483 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

W artykule został zaprezentowany problem trudności w czytaniu i pisaniu w przypadkach dyslalii w szerokiej perspektywie, obejmującej uwarunkowania zaburzeń w komunikacji ustnej i pisemnej oraz ich symptomatologię.
Przedstawiono kwestie oceny umiejętności czytania i pisania osób z dyslalią w procedurach diagnostycznych i w badaniach grupowych, z uwzględnieniem problematyki ryzyka dysleksji u dzieci z zaburzeniami artykulacji.
Zagadnienia związane z postępowaniem logopedycznym w przypadku problemów z opanowaniem języka pisanego w dyslalii zostały zaprezentowane na przykładzie prowadzonego przez autorkę procesu diagnostyczno-terapeutycznego dziecka w młodszym wieku szkolnym.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz