Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Trudności w czytaniu i pisaniu u osób niesłyszących i słabosłyszących : diagnoza i terapia

Autorzy:
Domagała-Zyśk, Ewa
Tytuł pełny:
Trudności w czytaniu i pisaniu u osób niesłyszących i słabosłyszących : diagnoza i terapia / Ewa Domagała-Zyśk
Rok wydania:
2017
Szukaj w:
Zaburzenia komunikacji pisemnej, s. 429-444
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. ang
Temat:
Nauka czytania
Nauka pisania
Czytelnictwo dziecięce - popularyzacja
Dziecko głuche
Rozwój psychofizyczny dziecka
Metody badawcze
Dziecko niedosłyszące
Diagnoza pedagogiczna
Dysleksja i dysgrafia
Rehabilitacja medyczna
Medycyna i zdrowie
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02221caa#a2200373#i#4500
001 3222800828516
003 OLSZT 005
005 20240416200102.0
008 170824s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Domagała-Zyśk, Ewa.
245 1 0 %a Trudności w czytaniu i pisaniu u osób niesłyszących i słabosłyszących : %b diagnoza i terapia / %c Ewa Domagała-Zyśk.
260 # %c 2017.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <li>Metodologia badań diagnostycznych zespołu pod kierunkiem Rosalinde Herman (Wielka Brytania)</li><li>Metodologia badań diagnostycznych zespołu pod kierunkiem Susan R. Easterbrooks (USA)</li><li>Zasady prowadzenia diagnozy trudności w czytaniu i pisaniu u uczniów z dysfunkcją słuchu</li><li>Terapia trudności w uczeniu się czytania u uczniów z dysfunkcją słuchu</li><li>Kształcenie sprawności fonologicznych</li><li>Poszerzanie wczesnych doświadczeń czytelniczych</li><li>Poszerzanie zakresu słownictwa</li><li>Kształcenie rozumienia czytanego tekstu.
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Nauka czytania
650 9 %a Nauka pisania
650 9 %a Czytelnictwo dziecięce %x popularyzacja
650 9 %a Dziecko głuche
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Metody badawcze
650 9 %a Dziecko niedosłyszące
650 9 %a Diagnoza pedagogiczna
650 9 %a Dysleksja i dysgrafia
650 9 %a Rehabilitacja medyczna
658 %a Medycyna i zdrowie
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
773 0 # %i // W: %t Zaburzenia komunikacji pisemnej, %g s. 429-444 %w xx004041465 %w (NUKAT)vtls004041465
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800828516 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Metodologia badań diagnostycznych zespołu pod kierunkiem Rosalinde Herman (Wielka Brytania)
  • Metodologia badań diagnostycznych zespołu pod kierunkiem Susan R. Easterbrooks (USA)
  • Zasady prowadzenia diagnozy trudności w czytaniu i pisaniu u uczniów z dysfunkcją słuchu
  • Terapia trudności w uczeniu się czytania u uczniów z dysfunkcją słuchu
  • Kształcenie sprawności fonologicznych
  • Poszerzanie wczesnych doświadczeń czytelniczych
  • Poszerzanie zakresu słownictwa
  • Kształcenie rozumienia czytanego tekstu.

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz