Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Świadomość specyfiki oraz skali występowania różnych przejawów agresji rówieśniczej, jako podstawa projektowania działań o charakterze zaradczym

Autorzy:
Frankowiak, Joanna K
Tytuł pełny:
Świadomość specyfiki oraz skali występowania różnych przejawów agresji rówieśniczej, jako podstawa projektowania działań o charakterze zaradczym / Joanna Frankowiak
Rok wydania:
2016
Szukaj w:
Środowiskowe konteksty przemocy, s. 117-132
Uwagi:
Bibliogr., netogr
Streszcz. ang
Temat:
Przemoc w szkole
Uczniowie gimnazjów
Patologia społeczna
Agresywność
Cyberprzemoc
Profilaktyka szkolna
Polska
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
Socjologia i społeczeństwo
Prawo i wymiar sprawiedliwości
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02390caa#a2200397#i#4500
001 3222800828837
003 OLSZT 005
005 20240125114207.9
008 170831s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Frankowiak, Joanna K.
245 1 0 %a Świadomość specyfiki oraz skali występowania różnych przejawów agresji rówieśniczej, jako podstawa projektowania działań o charakterze zaradczym / %c Joanna Frankowiak.
260 # %c 2016.
336 %2 rdacontent %a tekst %b txt
337 %2 rdamedia %a bez urządzenia pośredniczącego %b n
338 %2 rdacarrier %a wolumin %b nc
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr., netogr.
520 8 %a Podstawą prezentacji tytułowego zagadnienia są wyniki badań przeprowadzonych przez autorkę w 2014 r. wśród uczniów olsztyńskich gimnazjów, wychowawców klas oraz rodziców. Celem badań było określenie wiktymizacji w zakresie cyberagresji i innych form agresji rówieśniczej (agresji fizycznej, werbalnej, materialnej, relacyjnej i seksualnej) w percepcji badanych, oraz określenie poziomu podejmowania przez uczniów zachowań ryzykownych przy użyciu nowych mediów.
546 %a Streszcz. ang.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Przemoc w szkole
650 9 %a Uczniowie gimnazjów
650 9 %a Patologia społeczna
650 9 %a Agresywność
650 9 %a Cyberprzemoc
650 9 %a Profilaktyka szkolna
651 9 %a Polska
651 9 %a Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Prawo i wymiar sprawiedliwości
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Środowiskowe konteksty przemocy, %w (OLSZT 005)3222800819261 %g s. 117-132 %z ISBN 9788363911256 %z ISBN 9788363911249
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800828837 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Podstawą prezentacji tytułowego zagadnienia są wyniki badań przeprowadzonych przez autorkę w 2014 r. wśród uczniów olsztyńskich gimnazjów, wychowawców klas oraz rodziców. Celem badań było określenie wiktymizacji w zakresie cyberagresji i innych form agresji rówieśniczej (agresji fizycznej, werbalnej, materialnej, relacyjnej i seksualnej) w percepcji badanych, oraz określenie poziomu podejmowania przez uczniów zachowań ryzykownych przy użyciu nowych mediów.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz