Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Peer learning czyli nauka przez wymianę wiedzy

Autorzy:
Kubala-Kulpińska, Aleksandra
Tytuł pełny:
Peer learning czyli nauka przez wymianę wiedzy / Aleksandra Kubala-Kulpińska
Szukaj w:
Polonistyka. - 2017, nr 5, s. 34-37
Głos Pedagogiczny. - 2017, wrzesień, s. 54-56
Uwagi:
Artykuł opublikowany w dwóch czasopismach
Bibliogr
Temat:
Metody aktywizujące (pedagogika)
Praca zespołowa
Zarządzanie i marketing
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01714caa#a2200277#i#4500
001 3222800829444
003 OLSZT 005
005 20240125114208.7
008 170914s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Kubala-Kulpińska, Aleksandra.
245 1 0 %a Peer learning czyli nauka przez wymianę wiedzy / %c Aleksandra Kubala-Kulpińska.
336 %2 rdacontent %a Tekst %b txt
337 %2 rdamedia %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n
338 %2 rdacarrier %a Wolumin %b nc
380 %a Artykuły
500 %a Artykuł opublikowany w dwóch czasopismach.
504 %a Bibliogr.
520 8 %a O wykorzystaniu metody peer learning, która polega na pracy grupowej uczniów, podczas której mają oni możliwość wzajemnej wymiany informacji i umiejętności, opartych na własnej analizie (np. lektury) z pominięciem formy podręcznikowej. Najczęściej stosowana jest w starszych grupach wiekowych, chociaż można dostosować ją i do młodszych dzieci.
650 9 %a Metody aktywizujące (pedagogika)
650 9 %a Praca zespołowa
658 %a Zarządzanie i marketing
773 0 # %i // %t Polonistyka. - %w (OLSZT 005)3222400293232 %g 2017, nr 5, s. 34-37 %x 0551-3707
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %g 2017, wrzesień, s. 54-56 %x 1899-6760
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800829444 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

O wykorzystaniu metody peer learning, która polega na pracy grupowej uczniów, podczas której mają oni możliwość wzajemnej wymiany informacji i umiejętności, opartych na własnej analizie (np. lektury) z pominięciem formy podręcznikowej. Najczęściej stosowana jest w starszych grupach wiekowych, chociaż można dostosować ją i do młodszych dzieci.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz