Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Popularność i samoocena dzieci z zaburzeniami w zachowaniu a ekologiczne ujęcie pozycji jednostki w grupie rówieśniczej

Autorzy:
Urban, Bronisław (1942-2014)
Tytuł pełny:
Popularność i samoocena dzieci z zaburzeniami w zachowaniu a ekologiczne ujęcie pozycji jednostki w grupie rówieśniczej / Bronisław Urban
Rok wydania:
1998
Szukaj w:
Pedagogika wobec kryzysów życiowych,,,, s. 137-151
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Zaburzenia zachowania
Niedostosowanie społeczne
Agresywność
Poczucie własnej wartości
Grupy rówieśnicze
Klasa szkolna (socjologia)
Uczniowie
Relacje międzyludzkie
Szkolnictwo
Psychologia
Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02249caa#a2200373#i#4500
001 3222800830128
003 OLSZT 005
005 20240125114209.9
008 170918s1998####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Urban, Bronisław %d (1942-2014).
245 1 0 %a Popularność i samoocena dzieci z zaburzeniami w zachowaniu a ekologiczne ujęcie pozycji jednostki w grupie rówieśniczej / %c Bronisław Urban.
260 # %c 1998.
336 %2 rdacontent %a Tekst %b txt
337 %2 rdamedia %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n
338 %2 rdacarrier %a Wolumin %b nc
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Przegląd badań światowych i polskich dotyczących wpływu zaburzeń emocjonalnych i zachowań antyspołecznych na status społeczny i popularność dziecka w grupie rówieśniczej. M.in. omówienie wyników kanadyjskiego badania dzieci z klas 4 i 5, wśród których wyróżniono trzy grupy: niepopularnych-agresywnych, niepopularnych-wycofanych i niepopularnych-agresywnych-wycofanych.<br>Ekologiczna interpretacja w zachowaniu.<br>Klasa szkolna jako ekosystem. Interakcje nauczyciel-uczeń.<br>Zaburzenia w ujęciu ekologicznym.
650 9 %a Zaburzenia zachowania
650 9 %a Niedostosowanie społeczne
650 9 %a Agresywność
650 9 %a Poczucie własnej wartości
650 9 %a Grupy rówieśnicze
650 9 %a Klasa szkolna (socjologia)
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Relacje międzyludzkie
650 9 %a Szkolnictwo
658 %a Psychologia
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // W: %t Pedagogika wobec kryzysów życiowych,,,, %w zz2004835791 %w (NUKAT)vtls000401147 %g s. 137-151 %z ISBN 8372040079
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800830128 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Przegląd badań światowych i polskich dotyczących wpływu zaburzeń emocjonalnych i zachowań antyspołecznych na status społeczny i popularność dziecka w grupie rówieśniczej. M.in. omówienie wyników kanadyjskiego badania dzieci z klas 4 i 5, wśród których wyróżniono trzy grupy: niepopularnych-agresywnych, niepopularnych-wycofanych i niepopularnych-agresywnych-wycofanych.
Ekologiczna interpretacja w zachowaniu.
Klasa szkolna jako ekosystem. Interakcje nauczyciel-uczeń.
Zaburzenia w ujęciu ekologicznym.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz