Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zaburzenia w zachowaniu uczniów : wyniki badań niemieckich

Autorzy:
Schroll-Decker, Irmgard
Tytuł pełny:
Zaburzenia w zachowaniu uczniów : wyniki badań niemieckich / Irmgard Schroll-Decker ; tł. [z jęz. niem.] Jerzy Stochmiałek
Rok wydania:
1998
Szukaj w:
Pedagogika wobec kryzysów życiowych,,,, s. 167-175
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Zaburzenia zachowania
Dyscyplina szkolna
Niepowodzenia szkolne
Dziecko niedostosowane społecznie
Psychologia dziecka
Uczniowie
NRD
RFN
Psychologia
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Współtwórcy:
Stochmiałek, Jerzy. Tłumacz
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02133caa#a2200373#i#4500
001 3222800830223
003 OLSZT 005
005 20240125114209.7
008 170918s1998####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005 %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %h ger
100 1 %a Schroll-Decker, Irmgard.
245 1 0 %a Zaburzenia w zachowaniu uczniów : %b wyniki badań niemieckich / %c Irmgard Schroll-Decker ; tł. [z jęz. niem.] Jerzy Stochmiałek.
260 # %c 1998.
336 %2 rdacontent %a Tekst %b txt
337 %2 rdamedia %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n
338 %2 rdacarrier %a Wolumin %b nc
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Teoretyczne podstawy badań nad zaburzeniami w zachowaniu uczniów.<br>Rodzaje i częstotliwość zaburzeń w szkolnym zachowaniu się uczniów w opiniach nauczycieli.<br>Opinie uczniów i ich rodziców na temat zaburzeń w zachowaniu.<br>Artykuł opiera się na wynikach niemieckich badań uczniów różnych etapów i typów szkół, głównie z lat osiemdziesiątych XX wieku.
650 9 %a Zaburzenia zachowania
650 9 %a Dyscyplina szkolna
650 9 %a Niepowodzenia szkolne
650 9 %a Dziecko niedostosowane społecznie
650 9 %a Psychologia dziecka
650 9 %a Uczniowie
651 9 %a NRD
651 9 %a RFN
658 %a Psychologia
658 %a Socjologia i społeczeństwo
700 1 # %a Stochmiałek, Jerzy. %e Tłumacz
773 0 # %i // W: %t Pedagogika wobec kryzysów życiowych,,,, %w zz2004835791 %w (NUKAT)vtls000401147 %g s. 167-175 %z ISBN 8372040079
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800830223 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Teoretyczne podstawy badań nad zaburzeniami w zachowaniu uczniów.
Rodzaje i częstotliwość zaburzeń w szkolnym zachowaniu się uczniów w opiniach nauczycieli.
Opinie uczniów i ich rodziców na temat zaburzeń w zachowaniu.
Artykuł opiera się na wynikach niemieckich badań uczniów różnych etapów i typów szkół, głównie z lat osiemdziesiątych XX wieku.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz