Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dziecko w wieku wczesnoszkolnym i jego rozwój

Autorzy:
Oszwa, Urszula
Tytuł pełny:
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym i jego rozwój / Urszula Oszwa
Rok wydania:
2016
Szukaj w:
Efektywność edukacji wczesnoszkolnej, s. 23-39
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Uczniowie klas początkowych
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Rozwój psychofizyczny dziecka
Dziecko zdolne
Nauczanie
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01912caa#a2200301#i#4500
001 3222800831105
003 OLSZT 005
005 20240125114210.4
008 171021s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Oszwa, Urszula.
245 1 0 %a Dziecko w wieku wczesnoszkolnym i jego rozwój / %c Urszula Oszwa.
260 # %c 2016.
336 %a Tekst %2 rdacontent %b txt
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %2 rdamedia %b n
338 %a Wolumin %2 rdacarrier %b nc
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <li>Wewnętrzny kontekst rozwoju dziecka (uwarunkowania biologiczno-poznawcze) - myślenie, funkcje zarządzające, uwaga, pamięć, uczenie się, kompetencje językowe i mowa</li><li>Zewnętrzny kontekst rozwoju dziecka (środowisko społeczne i przyrodnicze) - rodzina i szkoła a rozwój dziecka, relacje z rodzicami, inteakcje z rodzeństwem, kontakty z rówieśnikami, rozwój moralny, rozwój emocjonalno-motywacyjny, środowisko przyrodnicze w rozwoju dziecka</li><li>Interakcje kontekstu wewnętrznego i zewnętrznego a rozwój dziecka - dziecko jako osoba, dziecięce zainteresowania i pasje</li><li>Dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi</li><li>Dzieci utalentowane
650 9 %a Uczniowie klas początkowych
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Dziecko zdolne
650 9 %a Nauczanie
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Efektywność edukacji wczesnoszkolnej, %g s. 23-39 %w xx003917657 %w (NUKAT)vtls003917657 %z ISBN 9788377849187
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800831105 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Wewnętrzny kontekst rozwoju dziecka (uwarunkowania biologiczno-poznawcze) - myślenie, funkcje zarządzające, uwaga, pamięć, uczenie się, kompetencje językowe i mowa
  • Zewnętrzny kontekst rozwoju dziecka (środowisko społeczne i przyrodnicze) - rodzina i szkoła a rozwój dziecka, relacje z rodzicami, inteakcje z rodzeństwem, kontakty z rówieśnikami, rozwój moralny, rozwój emocjonalno-motywacyjny, środowisko przyrodnicze w rozwoju dziecka
  • Interakcje kontekstu wewnętrznego i zewnętrznego a rozwój dziecka - dziecko jako osoba, dziecięce zainteresowania i pasje
  • Dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
  • Dzieci utalentowane

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz