Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dziecko w świecie zabawy : wykorzystanie zabaw i gier w edukacji wczesnoszkolnej

Autorzy:
Ogrodzka-Mazur, Ewa
Tytuł pełny:
Dziecko w świecie zabawy : wykorzystanie zabaw i gier w edukacji wczesnoszkolnej / Ewa Ogrodzka-Mazur
Rok wydania:
2017
Szukaj w:
Edukacja małego dziecka. T. 10, Wychowanie i kształcenie - kierunki i perspektywy zmian, s. 95-121
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. ang
Temat:
Nauczanie początkowe - metody
Uczniowie klas początkowych
Drama (pedagogika)
Rozwój psychofizyczny dziecka
Gry i zabawy
Nauczanie początkowe
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Gry i zabawy dziecięce
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02174caa#a2200349#i#4500
001 3222800831160
003 OLSZT 005
005 20240125114210.4
008 171023s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Ogrodzka-Mazur, Ewa.
245 1 0 %a Dziecko w świecie zabawy : %b wykorzystanie zabaw i gier w edukacji wczesnoszkolnej / %c Ewa Ogrodzka-Mazur.
260 # %c 2017.
336 %a Tekst %2 rdacontent %b txt
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %2 rdamedia %b n
338 %a Wolumin %2 rdacarrier %b nc
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <li>Zabawa jedną z podstawowych form doświadczania przez dziecko siebie i świata</li><li>Społeczno-kulturowy kontekst zabaw tematycznych w okresie późnego dzieciństwa</li><li>Język w komunikowaniu się dzieci w zabawach tematycznych, mimika, gesty i inne ruchy ciała, postawa ciała, dotyk, wygląd i ubiór, wokalizacja</li><li>Wyznaczniki procesu komunikowania się w zabawach tematycznych - język rodzinny językiem dziecka, wzór językowy nauczyciela-wychowawcy</li><Li>Zabawy i gry parateatralne, zabawy i gry dramatyczne, inscenizowanie, improwizowane inscenizowanie</li><li>Nauczyciel - współorganizator działań parateatralnych uczniów.
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Nauczanie początkowe %x metody
650 9 %a Uczniowie klas początkowych
650 9 %a Drama (pedagogika)
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Gry i zabawy
650 9 %a Nauczanie początkowe
655 9 %a Gry i zabawy dziecięce
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Edukacja małego dziecka. T. 10, Wychowanie i kształcenie - kierunki i perspektywy zmian, %g s. 95-121 %w xx004108348 %w (NUKAT)vtls004108348 %z ISBN 9788375874686 %z ISBN 9788380953116
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800831160 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Zabawa jedną z podstawowych form doświadczania przez dziecko siebie i świata
  • Społeczno-kulturowy kontekst zabaw tematycznych w okresie późnego dzieciństwa
  • Język w komunikowaniu się dzieci w zabawach tematycznych, mimika, gesty i inne ruchy ciała, postawa ciała, dotyk, wygląd i ubiór, wokalizacja
  • Wyznaczniki procesu komunikowania się w zabawach tematycznych - język rodzinny językiem dziecka, wzór językowy nauczyciela-wychowawcy
  • Zabawy i gry parateatralne, zabawy i gry dramatyczne, inscenizowanie, improwizowane inscenizowanie
  • Nauczyciel - współorganizator działań parateatralnych uczniów.

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz