Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

"Czego Jaś się nie nauczy, tego Jan nie będzie umiał", czyli czego (nie) uczy się na lekcjach matematyki

Autorzy:
Reclik, Renata
Tytuł pełny:
"Czego Jaś się nie nauczy, tego Jan nie będzie umiał", czyli czego (nie) uczy się na lekcjach matematyki / Renata Reclik
Rok wydania:
2017
Szukaj w:
Edukacja małego dziecka. T. 10, Wychowanie i kształcenie - kierunki i perspektywy zmian, s. 145-159
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. ang
Temat:
Efektywność nauczania
Matematyka
Matematyka (przedmiot szkolny)
Nauczanie początkowe
Studenci
Uczniowie klas początkowych
Polska
Edukacja i pedagogika
Nauka i badania
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02254caa#a2200397#i#4500
001 3222800831172
003 OLSZT 005
005 20240304200220.8
008 171023s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Reclik, Renata.
245 1 0 %a "Czego Jaś się nie nauczy, tego Jan nie będzie umiał", czyli czego (nie) uczy się na lekcjach matematyki / %c Renata Reclik.
260 # %c 2017.
336 %a Tekst %2 rdacontent %b txt
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %2 rdamedia %b n
338 %a Wolumin %2 rdacarrier %b nc
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Opis badań, których celem było ustalenie, jaki jest poziom opanowania wybranych podstawowych umiejętności matematycznych studentów pierwszego roku pedagogiki (przyszłych nauczycieli kształcenia zintegrowanego) oraz dokonanie analizy porównawczej umiejętności matematycznych studentów i trzecioklasistów. W analizie porównawczej wykorzystano zadania użyte w Ogólnopolskich Badaniach Umiejętności Trzecioklasistów.
546 %a Streszcz. ang.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Efektywność nauczania
650 9 %a Matematyka
650 9 %a Matematyka (przedmiot szkolny)
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Studenci
650 9 %a Uczniowie klas początkowych
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Matematyka
658 %a Nauka i badania
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // W: %t Edukacja małego dziecka. T. 10, Wychowanie i kształcenie - kierunki i perspektywy zmian, %g s. 145-159 %w xx004108348 %w (NUKAT)vtls004108348 %z ISBN 9788375874686 %z ISBN 9788380953116
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800831172 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Opis badań, których celem było ustalenie, jaki jest poziom opanowania wybranych podstawowych umiejętności matematycznych studentów pierwszego roku pedagogiki (przyszłych nauczycieli kształcenia zintegrowanego) oraz dokonanie analizy porównawczej umiejętności matematycznych studentów i trzecioklasistów. W analizie porównawczej wykorzystano zadania użyte w Ogólnopolskich Badaniach Umiejętności Trzecioklasistów.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz