Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Komunikacja wspomagająca i alternatywna jako interakcja nauczyciel - uczeń ze złożonymi trudnościami w porozumiewaniu się

Authors:
Borzęcka, Anna (pedagogika)
Full title:
Komunikacja wspomagająca i alternatywna jako interakcja nauczyciel - uczeń ze złożonymi trudnościami w porozumiewaniu się / Anna Borzęcka
Publication Year:
2017
Search in:
Edukacja małego dziecka. T. 10, Wychowanie i kształcenie - kierunki i perspektywy zmian, s. 257-270
Notes:
Bibliogr
Streszcz. ang
Subject:
Komunikacja wspomagająca
Dziecko z zaburzeniami mowy
Nauczanie
Komunikacja interpersonalna
Szkolnictwo
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Socjologia i społeczeństwo
Genere / Form:
Artykuły
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01917caa#a2200349#i#4500
001 3222800831197
003 OLSZT 005
005 20240125114210.1
008 171023s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Borzęcka, Anna %c (pedagogika).
245 1 0 %a Komunikacja wspomagająca i alternatywna jako interakcja nauczyciel - uczeń ze złożonymi trudnościami w porozumiewaniu się / %c Anna Borzęcka.
260 # %c 2017.
336 %a Tekst %2 rdacontent %b txt
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %2 rdamedia %b n
338 %a Wolumin %2 rdacarrier %b nc
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Autorka zwraca uwagę na to, czym jest komunikacja wspomagająca i alternatywna w edukacji uczniów ze złożonymi trudnościami w porozumiewaniu się. Opisuje postępowanie diagnostyczne oraz prozycje systemu porozumiewania się w zależności od kompetencji ucznia. Wskazuje rolę nauczyciela jako partnera komunikacyjnego w pracy z takimi uczniami.
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Komunikacja wspomagająca
650 9 %a Dziecko z zaburzeniami mowy
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Komunikacja interpersonalna
650 9 %a Szkolnictwo
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // W: %t Edukacja małego dziecka. T. 10, Wychowanie i kształcenie - kierunki i perspektywy zmian, %g s. 257-270 %w xx004108348 %w (NUKAT)vtls004108348 %z ISBN 9788375874686 %z ISBN 9788380953116
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800831197 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Autorka zwraca uwagę na to, czym jest komunikacja wspomagająca i alternatywna w edukacji uczniów ze złożonymi trudnościami w porozumiewaniu się. Opisuje postępowanie diagnostyczne oraz prozycje systemu porozumiewania się w zależności od kompetencji ucznia. Wskazuje rolę nauczyciela jako partnera komunikacyjnego w pracy z takimi uczniami.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form