Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Działalność grup rekonstrukcji historycznej jako przykład edukacji dla pamięci : komunikat z badań

Autorzy:
Łaguna-Raszkiewicz, Kamilla
Tytuł pełny:
Działalność grup rekonstrukcji historycznej jako przykład edukacji dla pamięci : komunikat z badań / Kamilla Łaguna-Raszkiewicz
Rok wydania:
2016
Szukaj w:
Pedagog jako animator w przestrzeni życia społecznego, s. 410-420
Temat:
Historia - popularyzacja
Historia
Metody nauczania
Grupy rekonstrukcji historycznych
Polska
Edukacja i pedagogika
Kultura i sztuka
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01963caa#a2200313#i#4500
001 3222800831407
003 OLSZT 005
005 20240208200108.4
008 171018s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Łaguna-Raszkiewicz, Kamilla.
245 1 0 %a Działalność grup rekonstrukcji historycznej jako przykład edukacji dla pamięci : %b komunikat z badań / %c Kamilla Łaguna-Raszkiewicz.
260 # %c 2016.
336 %a Tekst %2 rdacontent %b txt
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %2 rdamedia %b n
338 %a Wolumin %2 rdacarrier %b nc
380 %a Artykuły
520 8 %a Artykuł prezentuje badania, których celem było opisanie i zinterpretowanie, na czym polega i kogo dotyczy edukacja dla pamięci w działalności grup odtwórczych:<br>- jakie jest główne przesłanie rekonstrukcji przeszłości?<br>- do kogo ów przekaz pamięci jest adresowany, kto go najczęściej doświadcza i w jaki sposób?<br>- jaki jest cel priorytetowy grup odtwórczych podczas spotkań z dziećmi i młodzieżą w ramach "żywych" lekcji historii w szkołach?<br>Badana grupa: członkowie grup rekonstrukcji historycznych na terenie woj. podlaskiego.
650 9 %a Historia %x popularyzacja
650 9 %a Historia
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Grupy rekonstrukcji historycznych
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Historia
658 %a Kultura i sztuka
773 0 # %i // W: %t Pedagog jako animator w przestrzeni życia społecznego, %g s. 410-420 %w xx003984473 %w (NUKAT)vtls003984473 %z ISBN 9788380196230
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800831407 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Artykuł prezentuje badania, których celem było opisanie i zinterpretowanie, na czym polega i kogo dotyczy edukacja dla pamięci w działalności grup odtwórczych:
- jakie jest główne przesłanie rekonstrukcji przeszłości?
- do kogo ów przekaz pamięci jest adresowany, kto go najczęściej doświadcza i w jaki sposób?
- jaki jest cel priorytetowy grup odtwórczych podczas spotkań z dziećmi i młodzieżą w ramach "żywych" lekcji historii w szkołach?
Badana grupa: członkowie grup rekonstrukcji historycznych na terenie woj. podlaskiego.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz