Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Nowa jakość patriotyzmu : identyfikacje społeczno-kulturowe mobilnych studentów

Автори:
Żyłkiewicz-Płońska, Emilia
Повна назва:
Nowa jakość patriotyzmu : identyfikacje społeczno-kulturowe mobilnych studentów / Emilia Żyłkiewicz-Płońska
Дата публікації:
2013
Шукати в:
Patriotyzm i nacjonalizm, s. 128-145
Тема:
Erasmus (program)
Patriotyzm
Studenci
Edukacja międzykulturowa
Świadomość społeczna
Polska
Socjologia i społeczeństwo
Edukacja i pedagogika
Жанр / Форма:
Artykuły
Робота, стаття
пропозиція бібліотеки
LDR 01951caa#a2200325#i#4500
001 3222800831749
003 OLSZT 005
005 20240304200133.4
008 171103s2013####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Żyłkiewicz-Płońska, Emilia.
245 1 0 %a Nowa jakość patriotyzmu : %b identyfikacje społeczno-kulturowe mobilnych studentów / %c Emilia Żyłkiewicz-Płońska.
260 # %c 2013.
336 %a Tekst %2 rdacontent %b txt
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %2 rdamedia %b n
338 %a Wolumin %2 rdacarrier %b nc
380 %a Artykuły
520 8 %a <li>Walory edukacyjne programu Erasmus</li><li>Konsekwencje uczestnictwa w przestrzeni różnicującej się kulturowo - badania poczucia tożsamości studentów, z których połowa uczestniczyła w programie Erasmus, a pozostali nigdy nie mieszkali za granicą</li><li>Potrzeba umiędzynarodowienia wspólnot edukacyjnych.
610 2 9 %a Erasmus (program)
648 9 %a 2001-
650 9 %a Patriotyzm
650 9 %a Studenci
650 9 %a Edukacja międzykulturowa
650 9 %a Świadomość społeczna
651 9 %a Polska
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Patriotyzm i nacjonalizm, %g s. 128-145 %w xx003004185 %w (NUKAT)vtls003004185 %z ISBN 9788378501732 %z ISBN 9788378501770
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800831749 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Walory edukacyjne programu Erasmus
  • Konsekwencje uczestnictwa w przestrzeni różnicującej się kulturowo - badania poczucia tożsamości studentów, z których połowa uczestniczyła w programie Erasmus, a pozostali nigdy nie mieszkali za granicą
  • Potrzeba umiędzynarodowienia wspólnot edukacyjnych.

  • Надіслати думку

    Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

    Формуляр