%a Współdziałanie pedagogiczne szkoły podstawowej ze środowiskiem lokalnym / %c Łucja Reczek-Zymróz.
260
#
%a Kraków : %b "Impuls", %c 2009.
300
%a 334 s. : %b il. ; %c 24 cm.
380
%a Książki
504
%a Bibliogr. s. [277]-290.
520
8
%a Książka składa się z trzech części.<br><b>Część pierwsza</b> zawiera wyjaśnienia terminów związanych z pojęciami „środowisko lokalne" i „współdziałanie pedagogiczne". Przedstawia również rozważania na temat działalności wychowawczej, dydaktycznej, opiekuńczej i profilaktycznej szkoły podstawowej jako najważniejszego ogniwa systemu oświatowego. Ponadto prezentuje rolę i zadania nauczyciela we współczesnej szkole na tle realiów wdrażania reformy oświatowej.
520
8
%a W <b>części drugiej</b> znajduje się opis badań własnych autorki. W szczególności przedstawia ona: problematykę badań - współdziałanie szkoły ze środowiskiem lokalnym w zakresie wychowania, kształcenia, opieki i profilaktyki. Badania przeprowadzono na terenie szkół podstawowych oraz środowiska lokalnego Tarnowa i okolic. Objęto nimi 103 nauczycieli, 202 rodziców oraz 20 przedstawicieli instytucji i organizacji środowiska lokalnego.<br><b>Trzecia część</b> książki zawiera analizę wyników badań.
546
%a Streszcz. w jęz. ang.
648
9
%a 1901-2000
648
9
%a 1989-2000
648
9
%a 2001-
650
9
%a Oświata %x reforma %z Polska %y od 1989 r.
650
9
%a Społeczności lokalne %x a szkolnictwo %z Polska %y od 1989 r.
650
9
%a Szkolnictwo
650
9
%a Współdziałanie
650
9
%a Organizacja
650
9
%a Szkolnictwo podstawowe
651
9
%a Polska
658
%a Edukacja i pedagogika
658
%a Socjologia i społeczeństwo
710
2
#
%a Oficyna Wydawnicza Impuls. %4 pbl
856
4
#
%u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800833429 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920
%a ISBN 978-83-7587-218-7
Książka składa się z trzech części. Część pierwsza zawiera wyjaśnienia terminów związanych z pojęciami „środowisko lokalne" i „współdziałanie pedagogiczne". Przedstawia również rozważania na temat działalności wychowawczej, dydaktycznej, opiekuńczej i profilaktycznej szkoły podstawowej jako najważniejszego ogniwa systemu oświatowego. Ponadto prezentuje rolę i zadania nauczyciela we współczesnej szkole na tle realiów wdrażania reformy oświatowej.
W części drugiej znajduje się opis badań własnych autorki. W szczególności przedstawia ona: problematykę badań - współdziałanie szkoły ze środowiskiem lokalnym w zakresie wychowania, kształcenia, opieki i profilaktyki. Badania przeprowadzono na terenie szkół podstawowych oraz środowiska lokalnego Tarnowa i okolic. Objęto nimi 103 nauczycieli, 202 rodziców oraz 20 przedstawicieli instytucji i organizacji środowiska lokalnego. Trzecia część książki zawiera analizę wyników badań.
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!
wyszukiwanie rozszerzone - obejmuje warunek w różnych formach ze względu na inne końcówki fleksyjne (stemming), synonimy, brak znaków diakrytycznych itp.
wyszukiwanie precyzyjne - obejmuje warunek tylko w podanej formie. Nie uwzględnia się tutaj innych końcówek fleksyjnych, synonimów, braku znaków diakrytycznych itp.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Prześlij opinię
Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.