Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Funkcjonowanie osobiste i społeczne : podręcznik dla uczniów z niepełnosprawnością inteletualną

Autorzy:
Borowska-Kociemba, Agnieszka
Krukowska, Małgorzata
Tytuł pełny:
Funkcjonowanie osobiste i społeczne : podręcznik dla uczniów z niepełnosprawnością inteletualną / Agnieszka Borowska-Kociemba, Małgorzata Krukowska
Rok wydania:
cop. 2016
Wydawca:
Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia
ISBN:
9788371348877
Opis fizyczny:
111 s. : il. (gł. kolor.) ; 29 cm
Temat:
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
Nauczanie
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Książki
Podręczniki dla szkół specjalnych
Współtwórcy:
Wydawnictwo Harmonia. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02890cam#a2200361#i#4500
001 3222800833492
003 OLSZT 005
005 20240125114211.5
008 171211s2016####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788371348877
035 %a xx003884046
035 %a (NUKAT)vtls003884046
040 %a KIEL 010/BK %c KIEL 010/BK %d KIEL 010/ZK %d OLSZT 003/DSs %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Borowska-Kociemba, Agnieszka.
245 1 0 %a Funkcjonowanie osobiste i społeczne : %b podręcznik dla uczniów z niepełnosprawnością inteletualną / %c Agnieszka Borowska-Kociemba, Małgorzata Krukowska.
260 # %a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c cop. 2016.
300 %a 111 s. : %b il. (gł. kolor.) ; %c 29 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
336 %a Obraz %b sti %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
520 8 %a Podręcznik przeznaczony jest dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz mających trudności w uczeniu się. Materiał opracowano z uwzględnieniem zmian zachodzących w przyrodzie, ważnych wydarzeń oraz cyklu życia człowieka, co ułatwia zrozumienie otaczającej rzeczywistości. Podręcznik zawiera duże zdjęcia i ilustracje oraz teksty zapisane dużymi drukowanymi literami. Jest tak skonstruowany, aby nauczyciel miał wiele możliwości jego zastosowania, w zależności od umiejętności i potrzeb uczniów. Wyżej funkcjonujący uczniowie mogą czytać teksty i pytania samodzielnie, układać pytania do tekstu, przepisywać je do zeszytu i udzielać pisemnych odpowiedzi. Uczniom, którzy nie opanowali techniki czytania, teksty i pytania czyta nauczyciel.
520 8 %a <br>Etykiety umożliwiają nabycie umiejętności czytania globalnego. Uczniowie niżej funkcjonujący mogą wskazywać zdjęcia i ilustracje oraz ich elementy, co pozwoli rozwijać zakres rozumienia mowy, nazywać osoby, przedmioty, czynności i zjawiska. Uzupełnieniem podręcznika są karty pracy <i>Funkcjonowanie osobiste i społeczne (Jesień, Zima, Wiosna, Lato)</i>. Podręcznik oraz karty pracy są zgodne z podstawą programową MEN.<br>[Źródło: https://www.harmonia.edu.pl]
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
650 9 %a Nauczanie
655 9 %a Podręczniki dla szkół specjalnych
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Krukowska, Małgorzata.
710 2 # %a Wydawnictwo Harmonia. %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800833492 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7134-887-7

Podręcznik przeznaczony jest dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz mających trudności w uczeniu się. Materiał opracowano z uwzględnieniem zmian zachodzących w przyrodzie, ważnych wydarzeń oraz cyklu życia człowieka, co ułatwia zrozumienie otaczającej rzeczywistości.
Podręcznik zawiera duże zdjęcia i ilustracje oraz teksty zapisane dużymi drukowanymi literami. Jest tak skonstruowany, aby nauczyciel miał wiele możliwości jego zastosowania, w zależności od umiejętności i potrzeb uczniów. Wyżej funkcjonujący uczniowie mogą czytać teksty i pytania samodzielnie, układać pytania do tekstu, przepisywać je do zeszytu i udzielać pisemnych odpowiedzi. Uczniom, którzy nie opanowali techniki czytania, teksty i pytania czyta nauczyciel.


Etykiety umożliwiają nabycie umiejętności czytania globalnego. Uczniowie niżej funkcjonujący mogą wskazywać zdjęcia i ilustracje oraz ich elementy, co pozwoli rozwijać zakres rozumienia mowy, nazywać osoby, przedmioty, czynności i zjawiska.
Uzupełnieniem podręcznika są karty pracy Funkcjonowanie osobiste i społeczne (Jesień, Zima, Wiosna, Lato). Podręcznik oraz karty pracy są zgodne z podstawą programową MEN.
[Źródło: https://www.harmonia.edu.pl]

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 180088
Sygnatura:
W 180088 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz