Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nauczyciele wczesnej edukacji wobec problemu diagnozowania specyficznych trudności w uczeniu się

Autorzy:
Szkolak-Stępień, Anna
Tytuł pełny:
Nauczyciele wczesnej edukacji wobec problemu diagnozowania specyficznych trudności w uczeniu się / Anna Szkolak-Stępień
Rok wydania:
2017
Wydawca:
Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej
ISBN:
9788380840331
Seria:
Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 785
Opis fizyczny:
132, [3] s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm
Uwagi:
W książce wyłącznie ISSN 0239-6025 pierwotnego tyt. serii: Prace Monograficzne Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Krakowie
Zawiera aneks
Bibliogr. s. 109-112
Dla kandydatów do zawodu nauczycielskiego, czynnych zawodowo nauczycieli edukacji przedszkolnej i szkolnej, rodziców, pedagogów szkolnych, logopedów, terapeutów, pracowników oświaty
Temat:
Diagnoza pedagogiczna
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
Uczniowie klas początkowych - badanie
Dyskalkulia - diagnostyka
Dysortografia - diagnostyka
Nauczyciele nauczania początkowego - przydatność zawodowa - Polska - 21 w.
Dysleksja i dysgrafia
Diagnostyka medyczna
Dziecko w wieku przedszkolnym
Rozwój psychofizyczny dziecka
Metody badawcze
Doskonalenie zawodowe
Nauczyciele nauczania początkowego
Medycyna i zdrowie
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Książki
Współtwórcy:
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków). Wydawnictwo Naukowe. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 03130cam#a2200529#i#4500
001 3222800834524
003 OLSZT 005
005 20240215200223.8
008 171218s2017####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788380840331
035 %a xx004101820
035 %a (NUKAT)vtls004101820
040 %a WR U/bk %c WR U/bk %d WR U/bk %d WR U/bks %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Szkolak-Stępień, Anna.
245 1 0 %a Nauczyciele wczesnej edukacji wobec problemu diagnozowania specyficznych trudności w uczeniu się / %c Anna Szkolak-Stępień.
260 # %a Kraków : %b Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej, %c 2017.
300 %a 132, [3] s. : %b il. (w tym kolor.) ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
490 1 %a Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; %v 785
500 %a W książce wyłącznie ISSN 0239-6025 pierwotnego tyt. serii: Prace Monograficzne Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Krakowie.
500 %a Zawiera aneks.
504 %a Bibliogr. s. 109-112.
520 8 %a Monografia poświęcona jest diagnozie specyficznych trudności w uczeniu się, a więc: dysleksji, dysgrafii, dysortografii oraz dyskalkulii.<br>Zawiera m.in. opis badań własnych dotyczących przygotowania nauczycieli wczesnej edukacji do rozpoznawania u dzieci ryzyka wystąpienia specyficznych trudności w uczeniu się. Grupa badawcza: nauczyciele klas I-III, dyrektorzy szkół.
521 8 %a Dla kandydatów do zawodu nauczycielskiego, czynnych zawodowo nauczycieli edukacji przedszkolnej i szkolnej, rodziców, pedagogów szkolnych, logopedów, terapeutów, pracowników oświaty.
650 9 %a Diagnoza pedagogiczna
650 9 %a Dziecko z trudnościami w uczeniu się
650 9 %a Uczniowie klas początkowych %x badanie
650 9 %a Dyskalkulia %x diagnostyka
650 9 %a Dysortografia %x diagnostyka
650 9 %a Nauczyciele nauczania początkowego %x przydatność zawodowa %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Dysleksja i dysgrafia
650 9 %a Diagnostyka medyczna
650 9 %a Dziecko w wieku przedszkolnym
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Metody badawcze
650 9 %a Doskonalenie zawodowe
650 9 %a Nauczyciele nauczania początkowego
658 %a Medycyna i zdrowie
658 %a Edukacja i pedagogika
710 2 # %a Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków). %b Wydawnictwo Naukowe. %4 pbl
830 0 %a Prace Monograficzne - Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie %x 2450-7865 %v 785
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800834524 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8084-033-1

Monografia poświęcona jest diagnozie specyficznych trudności w uczeniu się, a więc: dysleksji, dysgrafii, dysortografii oraz dyskalkulii.
Zawiera m.in. opis badań własnych dotyczących przygotowania nauczycieli wczesnej edukacji do rozpoznawania u dzieci ryzyka wystąpienia specyficznych trudności w uczeniu się. Grupa badawcza: nauczyciele klas I-III, dyrektorzy szkół.

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 180104
Sygnatura:
W 180104 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz