Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Uwaga, uczeń z dyskalkulią : wsparcie potrzebne od zaraz

Authors:
Kubala-Kulpińska, Aleksandra
Full title:
Uwaga, uczeń z dyskalkulią : wsparcie potrzebne od zaraz / Aleksandra Kubala-Kulpińska
Search in:
Głos Pedagogiczny. - 2017, październik, s. 22-26
Notes:
Bibliogr
Subject:
Dyskalkulia
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Nauczanie
Rozwój psychofizyczny dziecka
Wspomaganie rozwoju
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Genere / Form:
Artykuły
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01679caa#a2200301#i#4500
001 3222800834574
003 OLSZT 005
005 20240125114212.9
008 171218s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Kubala-Kulpińska, Aleksandra.
245 1 0 %a Uwaga, uczeń z dyskalkulią : %b wsparcie potrzebne od zaraz / %c Aleksandra Kubala-Kulpińska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Dyskalkulia rozwojowa a inne zaburzenia umiejętności arytmetycznych. Diagnoza dyskalkulii. Tabela symptomów dyskalkulii w odniesieniu do aktywności dziecka. Dostosowanie środowiska szkolnego do indywidualnych możliwości dziecka (m.in. akceptacja i odpowiednia atmosfera, różnorodne wsparcie i pomoc, dostosowanie wymagań edukacyjnych, stymulacja).
650 9 %a Dyskalkulia
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Wspomaganie rozwoju
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %g 2017, październik, s. 22-26 %x 1899-6760
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800834574 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Dyskalkulia rozwojowa a inne zaburzenia umiejętności arytmetycznych. Diagnoza dyskalkulii. Tabela symptomów dyskalkulii w odniesieniu do aktywności dziecka. Dostosowanie środowiska szkolnego do indywidualnych możliwości dziecka (m.in. akceptacja i odpowiednia atmosfera, różnorodne wsparcie i pomoc, dostosowanie wymagań edukacyjnych, stymulacja).

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form