Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Trudności edukacyjne uczniów przewlekle chorych

Autorzy:
Moczia, Krystyna
Tytuł pełny:
Trudności edukacyjne uczniów przewlekle chorych / Krystyna Moczia
Rok wydania:
2017
Szukaj w:
Edukacyjno-terapeutyczna podróż w lepszą stronę, s. 51-61
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. ang
Temat:
Pedagogika terapeutyczna
Szkoły przyszpitalne - Polska - 21 w.
Dziecko z niepełnosprawnością ruchową
Nauczanie
Dziecko przewlekle chore
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01672caa#a2200325#i#4500
001 3222800834768
003 OLSZT 005
005 20240125114212.1
008 171227s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Moczia, Krystyna.
245 1 0 %a Trudności edukacyjne uczniów przewlekle chorych / %c Krystyna Moczia.
260 # %c 2017.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a W artykule przybliżono istotę pedagogiki leczniczej oraz założenia funkcjonowania szkół szpitalnych/przyszpitalnych w Polsce. Przedstawiono opinie nauczycieli o potrzebie działań terapeutyczno-edukacyjnych podejmowanych wobec dziecka hospitalizowanego w ramach organizacji szkoły szpitalnej.
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Pedagogika terapeutyczna
650 9 %a Szkoły przyszpitalne %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością ruchową
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Dziecko przewlekle chore
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Edukacyjno-terapeutyczna podróż w lepszą stronę, %g s. 51-61 %w xx004172254 %w (NUKAT)vtls004172254 %z ISBN 9788380953390 %z ISBN 9788380953406
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800834768 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

W artykule przybliżono istotę pedagogiki leczniczej oraz założenia funkcjonowania szkół szpitalnych/przyszpitalnych w Polsce. Przedstawiono opinie nauczycieli o potrzebie działań terapeutyczno-edukacyjnych podejmowanych wobec dziecka hospitalizowanego w ramach organizacji szkoły szpitalnej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz