Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Tradycja i nowoczesność

Authors:
Goetz, Magdalena
Full title:
Tradycja i nowoczesność / Magdalena Goetz
Search in:
Głos Pedagogiczny. - 2017, grudzień, s. 22-26
Subject:
Tradycja
Postęp
Godzina wychowawcza
Edukacja i pedagogika
Genere / Form:
Artykuły
Scenariusz zajęć
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01354caa#a2200265#i#4500
001 3222800834833
003 OLSZT 005
005 20240125114212.5
008 171218s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Goetz, Magdalena.
245 1 0 %a Tradycja i nowoczesność / %c Magdalena Goetz.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
520 8 %a "Tradycja i nowoczesność - mogą być ze sobą w kontrze, ale mogą też nawzajem się uzupełniać. [...] Jak rozmawiać na ten temat z uczennicami i uczniami?" - Omówienie problematyki i dwa scenariusze lekcji. Tematy zajęć: Znaczenie tradycji; Nowoczesność w naszym życiu.
650 9 %a Tradycja
650 9 %a Postęp
650 9 %a Godzina wychowawcza
655 9 %a Scenariusz zajęć
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %g 2017, grudzień, s. 22-26 %x 1899-6760
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800834833 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

"Tradycja i nowoczesność - mogą być ze sobą w kontrze, ale mogą też nawzajem się uzupełniać. [...] Jak rozmawiać na ten temat z uczennicami i uczniami?" - Omówienie problematyki i dwa scenariusze lekcji. Tematy zajęć: Znaczenie tradycji; Nowoczesność w naszym życiu.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form