Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Nowe programy edukacyjno-terapeutyczne dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym

Автори:
Tanajewska, Alicja
Naprawa, Renata
Повна назва:
Nowe programy edukacyjno-terapeutyczne dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym / Alicja Tanajewska, Renata Naprawa
Дата публікації:
2017
Видавець:
Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia
ISBN:
9788371349508
Фізичний опис:
76 s. ; 24 cm
Зауваження:
Bibliogr. s. 74-75
Тема:
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Nauczanie
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
Nauczanie początkowe
Szkoły specjalne
Edukacja i pedagogika
Жанр / Форма:
Książki
Programy nauczania dla szkół podstawowych specjalnych
Programy nauczania początkowego
Співавтори:
Wydawnictwo Harmonia. Wydawca
Книга
пропозиція бібліотеки
LDR 02289cam#a2200397#i#4500
001 3222900835369
003 OLSZT 005
005 20240125114213.3
008 180105s2017####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788371349508
035 %a xx004053236
035 %a (NUKAT)vtls004053236
040 %a SIEDL 004/JR %c SIEDL 004/JR %d SIEDL 004/MS %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Tanajewska, Alicja.
245 1 0 %a Nowe programy edukacyjno-terapeutyczne dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym / %c Alicja Tanajewska, Renata Naprawa.
260 # %a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2017.
300 %a 76 s. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
504 %a Bibliogr. s. 74-75.
520 8 %a W książce znajdują się treści dotyczące kompetencji oraz oczekiwanych osiągnięć uczniów z zakresu:<li>czynności samoobsługowych</li><li>rozwoju społecznego</li><li>komunikacji werbalnej i niewerbalnej</li><li>przygotowania do nauki czytania i pisania</li><li>elementarnych umiejętności matematycznych, edukacji przyrodniczej, edukacji plastycznej, muzyki z rytmiką, techniki i wychowania fizycznego. [na podst. Wstępu]
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Szkoły specjalne
655 9 %a Programy nauczania dla szkół podstawowych specjalnych
655 9 %a Programy nauczania początkowego
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Naprawa, Renata.
710 2 # %a Wydawnictwo Harmonia. %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900835369 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7134-950-8

W książce znajdują się treści dotyczące kompetencji oraz oczekiwanych osiągnięć uczniów z zakresu:

  • czynności samoobsługowych
  • rozwoju społecznego
  • komunikacji werbalnej i niewerbalnej
  • przygotowania do nauki czytania i pisania
  • elementarnych umiejętności matematycznych, edukacji przyrodniczej, edukacji plastycznej, muzyki z rytmiką, techniki i wychowania fizycznego. [na podst. Wstępu]

  • Документи для позики

    Nr inwentarza-1-322:
    KG 180191
    Sygnatura-1-322:
    W 180191 Wypożyczalnia
    Stan fizyczny-1-322:
    nowa
    Obsługiwane agendy-1-322:
    Перегляньте список
    Lokalizacja-1-322:
    Lokalizacja
    Dostępny

    Надіслати думку

    Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

    Формуляр