Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Zadaniowa wrażliwość eduacyjna uczniów z uszkodzonym słuchem

Authors:
Olempska-Wysocka, Magdalena
Full title:
Zadaniowa wrażliwość eduacyjna uczniów z uszkodzonym słuchem / Magdalena Olempska-Wysocka
Search in:
Szkoła Specjalna. - 2017, nr 4, s. 262-276
Notes:
Bibliogr
Subject:
Dojrzałość szkolna
Dziecko głuche
Nauczanie
Dziecko niedosłyszące
Rozwój psychofizyczny dziecka
Metody badawcze
Polska
Socjologia i społeczeństwo
Edukacja i pedagogika
Medycyna i zdrowie
Genere / Form:
Artykuły
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01847caa#a2200349#i#4500
001 3222900835746
003 OLSZT 005
005 20240125114214.4
008 180112s2018####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Olempska-Wysocka, Magdalena.
245 1 0 %a Zadaniowa wrażliwość eduacyjna uczniów z uszkodzonym słuchem / %c Magdalena Olempska-Wysocka.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Zadaniowa wrażliwość edukacyjna jest kategorią obejmującą szczegółowe informacje dotyczące psychofizycznego rozwoju dziecka. Badaniami objęto dzieci z uszkodzonym słuchem w stopniu głębokim i znacznym rozpoczynających naukę w szkole podstawowej integracyjnej i specjalnej.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Dojrzałość szkolna
650 9 %a Dziecko głuche
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Dziecko niedosłyszące
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Metody badawcze
651 9 %a Polska
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Medycyna i zdrowie
773 0 # %i // %t Szkoła Specjalna. - %w (OLSZT 005)3222400293371 %g 2017, nr 4, s. 262-276 %x 0137-818X
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900835746 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Zadaniowa wrażliwość edukacyjna jest kategorią obejmującą szczegółowe informacje dotyczące psychofizycznego rozwoju dziecka. Badaniami objęto dzieci z uszkodzonym słuchem w stopniu głębokim i znacznym rozpoczynających naukę w szkole podstawowej integracyjnej i specjalnej.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form