Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dydaktyka specjalna : od wzorca do interpretacji

Autorzy:
Głodkowska, Joanna
Tytuł pełny:
Dydaktyka specjalna : od wzorca do interpretacji / Joanna Głodkowska
Rok wydania:
2017
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN:
9788301194284
Opis fizyczny:
313, [1] strona : ilustracje ; 24 cm
Wydanie:
Wydanie pierwsze
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 297-313
Dla nauczycieli akademickich, badaczy, naukowców, nauczycieli praktyków i studentów kierunków pedagogicznych
Temat:
Nauczanie
Pedagogika specjalna
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje naukowe
Publikacje dydaktyczne
Podręcznik
Współtwórcy:
Wydawnictwo Naukowe PWN. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 03414cam#a2200469#i#4500
001 3222900836726
003 OLSZT 005
005 20240125114214.8
008 180202s2017####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788301194284
035 %a xx004116276
035 %a (NUKAT)vtls004116276
040 %a WR U/bj %c WR U/bj %d WR U/bk %d WR U/bjs %d BYDG 020/AMs %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2017
100 1 %a Głodkowska, Joanna. %e Autor
245 1 0 %a Dydaktyka specjalna : %b od wzorca do interpretacji / %c Joanna Głodkowska.
250 %a Wydanie pierwsze.
260 # %a Warszawa : %b Wydawnictwo Naukowe PWN, %c 2017.
300 %a 313, [1] strona : %b ilustracje ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje naukowe
380 %a Publikacje dydaktyczne
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły wyższe
385 %a Nauczyciele akademiccy
385 %a Nauczyciele
385 %a Studenci
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 297-313.
520 8 %a Publikacja systematyzuje aktualną wiedzę dotyczącą procesu nauczania-uczenia się osób wymagających specjalnej realizacji usługi edukacyjnej.<br>Autorka wyodrębniła kanony dydaktyki specjalnej i na ich podstawie w poszczególnych rozdziałach książki dokonała dookreślenia znaczeń przez sformułowanie definicji i opracowanie klasyfikacji. Dzięki temu powstała systematyka dydaktyki specjalnej:<br><li>Dydaktyki specjalistyczne zdefiniowane - dydaktyka kształcenia uczniów z niepełnosprawnością intelektualną, tyflopedagogika, surdopedagogika, dydaktyka terapeutyczno-lecznicza, dydaktyka resocjalizacyjna, dydaktyka korekcyjna</li><li>Dydaktyki specjalistyczne niezdefiniowane ukierunkowane na: szczególne uzdolnienia, uwarunkowania kulturowe, spektrum autyzmu, mózgowe porażenie dziecięce, nadpobudliwość psychoruchową z zaburzeniami koncentracji uwagi, zaburzenia mowy</li><li>Dydaktyki specjalistyczne niedookreślone ukierunkowane na: uczniów głuchoniewidomych, uczniów z wieloraką, złożoną niepełnosprawnością, uczniów z pojedynczymi i złożonym potrzebami oraz nowo wyodrębnionymi syndromami zaburzeń.
521 8 %a Dla nauczycieli akademickich, badaczy, naukowców, nauczycieli praktyków i studentów kierunków pedagogicznych.
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Pedagogika specjalna
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
655 9 %a Podręcznik
658 %a Edukacja i pedagogika
710 2 # %a Wydawnictwo Naukowe PWN. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900836726 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-01-19428-4

Publikacja systematyzuje aktualną wiedzę dotyczącą procesu nauczania-uczenia się osób wymagających specjalnej realizacji usługi edukacyjnej.
Autorka wyodrębniła kanony dydaktyki specjalnej i na ich podstawie w poszczególnych rozdziałach książki dokonała dookreślenia znaczeń przez sformułowanie definicji i opracowanie klasyfikacji. Dzięki temu powstała systematyka dydaktyki specjalnej:

  • Dydaktyki specjalistyczne zdefiniowane - dydaktyka kształcenia uczniów z niepełnosprawnością intelektualną, tyflopedagogika, surdopedagogika, dydaktyka terapeutyczno-lecznicza, dydaktyka resocjalizacyjna, dydaktyka korekcyjna
  • Dydaktyki specjalistyczne niezdefiniowane ukierunkowane na: szczególne uzdolnienia, uwarunkowania kulturowe, spektrum autyzmu, mózgowe porażenie dziecięce, nadpobudliwość psychoruchową z zaburzeniami koncentracji uwagi, zaburzenia mowy
  • Dydaktyki specjalistyczne niedookreślone ukierunkowane na: uczniów głuchoniewidomych, uczniów z wieloraką, złożoną niepełnosprawnością, uczniów z pojedynczymi i złożonym potrzebami oraz nowo wyodrębnionymi syndromami zaburzeń.

  • Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

    Nr inwentarza:
    KG 180261
    Sygnatura:
    W 180261 Wypożyczalnia
    Stan fizyczny:
    nowa
    Obsługiwane agendy:
    Wyświetl listę
    Lokalizacja:
    Lokalizacja
    Dostępny
    Nr inwentarza:
    KG 184648
    Sygnatura:
    W 184648 Wypożyczalnia
    Stan fizyczny:
    nowa
    Obsługiwane agendy:
    Wyświetl listę
    Lokalizacja:
    Lokalizacja
    Dostępny

    Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz