Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Opowiadanie : jak rozwijać kompetencje czwartoklasisty

propozycja biblioteki
LDR 02316caa#a2200373#i#4500
001 3222900836729
003 OLSZT 005
005 20240608200216.3
008 180202s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Nowel, Ewa.
245 1 0 %a Opowiadanie : %b jak rozwijać kompetencje czwartoklasisty / %c Ewa Nowel.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Szkoły podstawowe
504 %a Bibliogr., netogr.
520 8 %a Artykuł zawiera scenariusz lekcji, podczas której uczniowie redagują własne opowiadania unaoczniające. Z przedstawionych obrazów Valerie Leonard z cyklu <i>Portrety przodków</i> wybierają dowolną postać i opowiadają jej historię. Idea lekcji jest uzasadniona ukierunkowaniem na realną użyteczność działań twórczych. Cele lekcji są skomentowane w kontekście Polskiej Ramy Kwalifikacji.<br>Autorka proponuje też inne projekty z opowiadaniem unaoczniającym, z wykorzystaniem malarstwa Dariusza Milińskiego, wierszy - <i>Dwa wiatry</i> Juliana Tuwima, <i>Rozmowa</i> Danuty Wawiłow, <i>Smutki</i> Joanny Kulmowej, <i>Święty gapa</i> Jana Twardowskiego.
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Sztuka pisania
650 9 %a Język polski (przedmiot szkolny)
650 9 %a Szkoły podstawowe
655 9 %a Opowiadanie %x historia
655 9 %a Scenariusz zajęć
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Literaturoznawstwo
658 %a Językoznawstwo
773 0 # %i // %t Język Polski w Szkole Podstawowej. - %w (OLSZT 005)3222800829604 %g 2017/2018, nr 1, s. 39-52 %x 1642-8757
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900836729 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Artykuł zawiera scenariusz lekcji, podczas której uczniowie redagują własne opowiadania unaoczniające. Z przedstawionych obrazów Valerie Leonard z cyklu Portrety przodków wybierają dowolną postać i opowiadają jej historię. Idea lekcji jest uzasadniona ukierunkowaniem na realną użyteczność działań twórczych. Cele lekcji są skomentowane w kontekście Polskiej Ramy Kwalifikacji.
Autorka proponuje też inne projekty z opowiadaniem unaoczniającym, z wykorzystaniem malarstwa Dariusza Milińskiego, wierszy - Dwa wiatry Juliana Tuwima, Rozmowa Danuty Wawiłow, Smutki Joanny Kulmowej, Święty gapa Jana Twardowskiego.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz