Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Logopedia : standardy postępowania logopedycznego : podręcznik akademicki

propozycja biblioteki
LDR 05459cam#a2200949#i#4500
001 3222900836792
003 OLSZT 005
005 20240608202425.5
008 180205s2015####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788377847817
035 %a xx003648568
035 %a (NUKAT)vtls003648568
040 %a OLSZT 003/DS %c OLSZT 003/DSs %d OLSZT 003/ISO %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
245 0 0 %a Logopedia : %b standardy postępowania logopedycznego : podręcznik akademicki / %c redakcja naukowa: Stanisław Grabias, Jolanta Panasiuk, Tomasz Woźniak.
260 # %a Lublin : %b Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, %c 2015.
300 %a 1191 s. : %b il. kolor. ; %c 25 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje naukowe
385 %a Szkoły wyższe
504 %a Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
520 8 %a <li>Sprawności formacyjne - diagnoza neurologiczna dzieci, diagnostyka neuropsychologiczna dzieci i dorosłych, diagnoza psychiatryczna, diagnoza audiofoniczna, laryngologiczno-foniatryczna</li><li>Zaburzenia mowy związane z niewykształconą kompetencją językową - usprawnianie percepcji słuchowej, rozwój fonologiczny dzieci z zaburzeniami słuchu, stosowanie fonogestów, postępowanie logopedyczne w: głuchocie i niedosłuchu, w przypadku dyslalii, alalii, oligofazji, w zespole Downa, afazji, w przypadku padaczki, w mózgowym porażeniu dziecięcym, FAS, w autyzmie, w przypadku dorosłych z zespołem Aspergera</li><li>Zaburzenia mowy związane z zaburzeniami sprawności realizacyjnych - postępowanie logopedyczne w przypadku: noworodków i niemowląt, osób z czynnościowymi zaburzeniami głosu, z wadą zgryzu, z dyslalią i ankyloglosją, u osób po wycięciu nowotworu jamy ustnej, w przypadku rozszczepu wargi i podniebienia, dyzartrii, osób laryngektomowanych, jąkających się
520 8 %a </li><li>Zaburzenia mowy związane z rozpadem sprawności językowych i komunikacyjnych - postępowanie logopedyczne w przypadkach: afazji, pragnozji, chorób neurodegeneracyjnych, w otępieniu alzheimerowskim, w zespole psychoorganicznym czołowym, w przypadku stanów ograniczonej świadomości i zespole zamknięcia, w schizofazji</li><li>Podtrzymywanie i doskonalenie sprawności językowych i komunikacyjnych - stabilizowanie mowy inteakcyjnej u osób starszych, gerontologopedia, wzorzec wymowy w wypowiedziach artystycznych, logopedia artystyczna.
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Logopedia
650 9 %a Mowa %x zaburzenia
650 9 %a Dziecko z zaburzeniami mowy
650 9 %a Dyslalia
650 9 %a Dziecko z zespołem Downa %x język
650 9 %a Dziecko chore na padaczkę %x język
650 9 %a Dziecko z porażeniem mózgowym %x język
650 9 %a Dziecko z FAS %x język
650 9 %a Dysleksja i dysgrafia
650 9 %a Chorzy z zespołem Aspergera %x język
650 9 %a Fonogesty
650 9 %a Zaburzenia głosu
650 9 %a Rozszczepy podniebienia i wargi
650 9 %a Laryngektomia
650 9 %a Jąkanie
650 9 %a Mowa niewyraźna
650 9 %a Afazja
650 9 %a Schizofazja
650 9 %a Wymowa sceniczna
650 9 %a Choroba Alzheimera
650 9 %a Mowa
650 9 %a Jama ustna
650 9 %a Nowotwory głowy i szyi
650 9 %a Nieprawidłowy zgryz
650 9 %a Noworodek
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Niemowlę
650 9 %a Metody badawcze
650 9 %a Dziecko autystyczne
650 9 %a Język dziecka
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
650 9 %a Język
650 9 %a Osoby w wieku starszym
650 9 %a Neurologopedia
650 9 %a Dziecko głuche
650 9 %a Rehabilitacja medyczna
650 9 %a Dziecko niedosłyszące
650 9 %a Dziecko z alalią
650 9 %a Neurorehabilitacja
650 9 %a Korekcja słuchu
653 0 0 %a Logopedia artystyczna
655 9 %a Podręcznik
658 %a Językoznawstwo
658 %a Medycyna i zdrowie
658 %a Biologia
658 %a Psychologia
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Grabias, Stanisław %d (1942- ). %e Redaktor
700 1 # %a Panasiuk, Jolanta %d (1966- ). %e Redaktor
700 1 # %a Woźniak, Tomasz %c (logopedia). %e Redaktor
710 2 # %a Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). %b Wydawnictwo. %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900836792 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7784-781-7

  • Sprawności formacyjne - diagnoza neurologiczna dzieci, diagnostyka neuropsychologiczna dzieci i dorosłych, diagnoza psychiatryczna, diagnoza audiofoniczna, laryngologiczno-foniatryczna
  • Zaburzenia mowy związane z niewykształconą kompetencją językową - usprawnianie percepcji słuchowej, rozwój fonologiczny dzieci z zaburzeniami słuchu, stosowanie fonogestów, postępowanie logopedyczne w: głuchocie i niedosłuchu, w przypadku dyslalii, alalii, oligofazji, w zespole Downa, afazji, w przypadku padaczki, w mózgowym porażeniu dziecięcym, FAS, w autyzmie, w przypadku dorosłych z zespołem Aspergera
  • Zaburzenia mowy związane z zaburzeniami sprawności realizacyjnych - postępowanie logopedyczne w przypadku: noworodków i niemowląt, osób z czynnościowymi zaburzeniami głosu, z wadą zgryzu, z dyslalią i ankyloglosją, u osób po wycięciu nowotworu jamy ustnej, w przypadku rozszczepu wargi i podniebienia, dyzartrii, osób laryngektomowanych, jąkających się

  • Zaburzenia mowy związane z rozpadem sprawności językowych i komunikacyjnych - postępowanie logopedyczne w przypadkach: afazji, pragnozji, chorób neurodegeneracyjnych, w otępieniu alzheimerowskim, w zespole psychoorganicznym czołowym, w przypadku stanów ograniczonej świadomości i zespole zamknięcia, w schizofazji
  • Podtrzymywanie i doskonalenie sprawności językowych i komunikacyjnych - stabilizowanie mowy inteakcyjnej u osób starszych, gerontologopedia, wzorzec wymowy w wypowiedziach artystycznych, logopedia artystyczna.

  • Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

    Nr inwentarza:
    KG 180264
    Sygnatura:
    P 376.36 Informatorium. Czytelnia
    Stan fizyczny:
    nowa
    Obsługiwane agendy:
    Wyświetl listę
    Lokalizacja:
    Lokalizacja
    Dostępny

    Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz