Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Społeczno-emocjonalny rozwój dziecka, czyli o poznawaniu i rozumieniu siebie oraz świata

Autorzy:
Nerło, Mirosława (19..-2017)
Tytuł pełny:
Społeczno-emocjonalny rozwój dziecka, czyli o poznawaniu i rozumieniu siebie oraz świata / Mirosława Nerło
Szukaj w:
Umiejętności społeczne dzieci, s. 15-37
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Psychologia rozwojowa
Rozwój psychofizyczny dziecka
Uczucia
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01521caa#a2200265#i#4500
001 3222900836870
003 OLSZT 005
005 20240125114215.7
008 180205s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Nerło, Mirosława %d (19..-2017).
245 1 0 %a Społeczno-emocjonalny rozwój dziecka, czyli o poznawaniu i rozumieniu siebie oraz świata / %c Mirosława Nerło.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <li>Czemu służą emocje? - różnorodność funkcji emocji, funkcjonalność vs dysfunkcjonalność emocji</li><li>Czynniki warunkujące wzbudzanie emocji</li><li>Odczuwanie i okazywanie emocji w dzieciństwie</li><li>Relacje dziecka z innymi ludźmi</li><li>Społeczne uczenie się dziecka</li><li>Uczenie się w interakcji dorosły - dziecko</li><li>Uczenie się i rozwój w grupie rówieśniczej.
650 9 %a Psychologia rozwojowa
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Uczucia
658 %a Psychologia
773 0 # %i // W: %t Umiejętności społeczne dzieci, %g s. 15-37 %w xx004078245 %w (NUKAT)vtls004078245 %z ISBN 9788380854574
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900836870 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Czemu służą emocje? - różnorodność funkcji emocji, funkcjonalność vs dysfunkcjonalność emocji
  • Czynniki warunkujące wzbudzanie emocji
  • Odczuwanie i okazywanie emocji w dzieciństwie
  • Relacje dziecka z innymi ludźmi
  • Społeczne uczenie się dziecka
  • Uczenie się w interakcji dorosły - dziecko
  • Uczenie się i rozwój w grupie rówieśniczej.

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz