Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wspieranie rozwoju kompetencji społecznych u dzieci głuchych i słabosłyszących

Autorzy:
Kobosko, Joanna
Tytuł pełny:
Wspieranie rozwoju kompetencji społecznych u dzieci głuchych i słabosłyszących / Joanna Kobosko
Szukaj w:
Umiejętności społeczne dzieci, s. 81-103
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Dziecko głuche
Dziecko niedosłyszące
Kompetencje społeczne
Nauczanie
Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01872caa#a2200289#i#4500
001 3222900836874
003 OLSZT 005
005 20240125114215.3
008 180205s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Kobosko, Joanna.
245 1 0 %a Wspieranie rozwoju kompetencji społecznych u dzieci głuchych i słabosłyszących / %c Joanna Kobosko.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a </li>Charakterystyka dziecka głuchego (słabosłyszącego) - aspekty medyczne, rodzice i środowisko rodzinne, rozwój językowy i komunikowanie się z otoczeniem, teoria umysłu, regulacja emocji i zachowania, świadomość emocji, obraz siebie i samoocena</li><li>Identyfikacja trudności w rozwoju emocjonalno-społecznym - rodzina dziecka głuchego, grupa rówieśnicza</li><li>Działania terapeutyczne - metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, wideotrening komunikacji, terapia przez zabawę, niewerbalna psychoterapia, trening kompetencji społecznych.
650 9 %a Dziecko głuche
650 9 %a Dziecko niedosłyszące
650 9 %a Kompetencje społeczne
650 9 %a Nauczanie
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // W: %t Umiejętności społeczne dzieci, %g s. 81-103 %w xx004078245 %w (NUKAT)vtls004078245 %z ISBN 9788380854574
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900836874 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Charakterystyka dziecka głuchego (słabosłyszącego) - aspekty medyczne, rodzice i środowisko rodzinne, rozwój językowy i komunikowanie się z otoczeniem, teoria umysłu, regulacja emocji i zachowania, świadomość emocji, obraz siebie i samoocena

  • Identyfikacja trudności w rozwoju emocjonalno-społecznym - rodzina dziecka głuchego, grupa rówieśnicza
  • Działania terapeutyczne - metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, wideotrening komunikacji, terapia przez zabawę, niewerbalna psychoterapia, trening kompetencji społecznych.

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz