Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Pozłacana rybka Barbary Kosmowskiej jako lektura szkolna

LDR 02380caa#a2200373#i#4500
001 3222900836895
003 OLSZT 005
005 20240608200329.3
008 180205s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Gierczak, Sylwia.
245 1 0 %a <i>Pozłacana rybka</i> Barbary Kosmowskiej jako lektura szkolna / %c Sylwia Gierczak.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Gimnazja
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <i>Pozłacana rybka</i> jako utwór dotyczący problemów, dylematów, przeżyć i emocji znanych nastolatkom z codziennego życia, a także doceniony i nagrodzony przez profesjonalne gremia zajmujące się literaturą i czytelnictwem dzieci i młodzieży, wydaje się bardzo cenną lekturą w pracy szkolnej. W artykule autorka przedstawia pomysły na zadania motywujące uczniów do uważnego i refleksyjnego przeczytania powieści oraz scenariusze do cyklu lekcji. Tematy zajęć:<br>- Świat Bardzo Rozpieszczonej Jedynaczki widziany przez dziurkę od klucza.<br>- Przyjaźń Alicji i Sary - twarda jak orzech czy chwiejna jak dziecinny szałas?<br>- <i>Czy w niebie też są snikersy?</i> O chorobie i śmierci Fryderyka.
600 1 9 %a Kosmowska, Barbara %d (1958- ). %t Pozłacana rybka
650 9 %a Gimnazja
650 9 %a Język polski (przedmiot szkolny)
650 9 %a Metody nauczania
655 9 %a Powieść młodzieżowa polska %x tematyka %y 21 w.
655 9 %a Scenariusz zajęć
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Językoznawstwo
658 %a Literaturoznawstwo
773 0 # %i // %t Język Polski w Gimnazjum. - %w (OLSZT 005)3222400294445 %g 2017/2018, nr 1, s. 50-65 %x 1642-8730
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900836895 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Pozłacana rybka jako utwór dotyczący problemów, dylematów, przeżyć i emocji znanych nastolatkom z codziennego życia, a także doceniony i nagrodzony przez profesjonalne gremia zajmujące się literaturą i czytelnictwem dzieci i młodzieży, wydaje się bardzo cenną lekturą w pracy szkolnej. W artykule autorka przedstawia pomysły na zadania motywujące uczniów do uważnego i refleksyjnego przeczytania powieści oraz scenariusze do cyklu lekcji. Tematy zajęć:
- Świat Bardzo Rozpieszczonej Jedynaczki widziany przez dziurkę od klucza.
- Przyjaźń Alicji i Sary - twarda jak orzech czy chwiejna jak dziecinny szałas?
- Czy w niebie też są snikersy? O chorobie i śmierci Fryderyka.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz