Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ironia jako opozycja estetyczna : Wes Anderson, Kochankowie z Księżyca

propozycja biblioteki
LDR 02066caa#a2200385#i#4500
001 3222900837034
003 OLSZT 005
005 20240125114215.2
008 180205s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Nowel, Ewa.
245 1 0 %a Ironia jako opozycja estetyczna : %b Wes Anderson, <i>Kochankowie z Księżyca</i> / %c Ewa Nowel.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr., netogr.
520 8 %a Co ma wspólnego lekcja z dyskursem naukoznawczym.<br>Co ma wspólnego lekcja z dyskursem "branżowym".<br>Interzmysłowość, opozycja estetyczna, perspektywa nadawcza w gimnazjum: świadome odróżnianie roli nadawcy i odbiorcy. Ćwiczenia analityczne z filmem, które doskonalą umiejętność "widzenia ze zrozumieniem". Artykuł zawiera dwa scenariusze zajęć nt.: <i>Kochankowie z Księżyca</i> - co każe nam widzieć reżyser; Dlaczego reżyser każe nam widzieć?
630 0 9 %a Moonrise Kingdom (film)
648 9 %a 2001-
650 9 %a Ironia
650 9 %a Komunikacja społeczna
650 9 %a Film amerykański
650 9 %a Gimnazja
650 9 %a Język polski (przedmiot szkolny)
650 9 %a Metody nauczania
655 9 %a Scenariusze zajęć dla gimnazjów
658 %a Kultura i sztuka
658 %a Historia
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Językoznawstwo
658 %a Literaturoznawstwo
773 0 # %i // %t Język Polski w Gimnazjum. - %w (OLSZT 005)3222400294445 %g 2017/2018, nr 2, s. 22-37 %x 1642-8730
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900837034 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Co ma wspólnego lekcja z dyskursem naukoznawczym.
Co ma wspólnego lekcja z dyskursem "branżowym".
Interzmysłowość, opozycja estetyczna, perspektywa nadawcza w gimnazjum: świadome odróżnianie roli nadawcy i odbiorcy. Ćwiczenia analityczne z filmem, które doskonalą umiejętność "widzenia ze zrozumieniem". Artykuł zawiera dwa scenariusze zajęć nt.: Kochankowie z Księżyca - co każe nam widzieć reżyser; Dlaczego reżyser każe nam widzieć?

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz