Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Możliwości i ograniczenia edukacji uczniów zdolnych w warunkach szkoły masowej

Autorzy:
Czaja-Chudyba, Iwona (pedagogika)
Tytuł pełny:
Możliwości i ograniczenia edukacji uczniów zdolnych w warunkach szkoły masowej / Iwona Czaja-Chudyba
Rok wydania:
2017
Szukaj w:
Razem czy osobno?, s. 59-74
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. ang
Temat:
Dziecko zdolne
Nauczanie
Metody badawcze
Zdolności
Polska
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01739caa#a2200349#i#4500
001 3222900837761
003 OLSZT 005
005 20240125114215.8
008 180222s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Czaja-Chudyba, Iwona %c (pedagogika).
245 1 0 %a Możliwości i ograniczenia edukacji uczniów zdolnych w warunkach szkoły masowej / %c Iwona Czaja-Chudyba.
260 # %c 2017.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <li>Rozwijanie zdolności i wspieranie ucznia zdolnego - terminologia</li><li>Metodologiczne i etyczne dylematy diagnozy zdolności uczniów</li><li>Uczeń zdolny w świetle regulacji systemu oświatowego i praktyki edukacyjne w Polsce - podstawowe kontrowersje</li><li>Nauczyciel - mistrz, doradca, opiekun i menadżer uczniów zdolnych.
546 %a Streszcz. ang.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Dziecko zdolne
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Metody badawcze
650 9 %a Zdolności
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
773 0 # %i // W: %t Razem czy osobno?, %g s. 59-74 %w xx004093865 %w (NUKAT)vtls004093865 %z ISBN 9788380840317
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900837761 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Rozwijanie zdolności i wspieranie ucznia zdolnego - terminologia
  • Metodologiczne i etyczne dylematy diagnozy zdolności uczniów
  • Uczeń zdolny w świetle regulacji systemu oświatowego i praktyki edukacyjne w Polsce - podstawowe kontrowersje
  • Nauczyciel - mistrz, doradca, opiekun i menadżer uczniów zdolnych.

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz