Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strategie pracy nauczyciela w organizowaniu warunków rozwoju uczniów o zróżnicowanym poziomie twórczości

Autorzy:
Janas, Maria
Tytuł pełny:
Strategie pracy nauczyciela w organizowaniu warunków rozwoju uczniów o zróżnicowanym poziomie twórczości / Maria Janas
Rok wydania:
2017
Szukaj w:
Razem czy osobno?, s. 87-104
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. ang
Temat:
Nauczanie początkowe - metody
Uczniowie klas początkowych
Metody nauczania
Myślenie twórcze
Nauczanie początkowe
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01698caa#a2200337#i#4500
001 3222900837764
003 OLSZT 005
005 20240125114215.0
008 180222s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Janas, Maria.
245 1 0 %a Strategie pracy nauczyciela w organizowaniu warunków rozwoju uczniów o zróżnicowanym poziomie twórczości / %c Maria Janas.
260 # %c 2017.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <li>Twórczość - wyjaśnienie terminologiczne</li><li>Uczniowie o zróżnicowanym poziomie twórczości - wyzwanie dla nauczyciela</li><li>Studium przypadku - dzieci o najwyższym i najniższym poziomie twórczości</li><li>Strategie pracy z uczniami o niskim i wysokim poziomie twórczości.
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Nauczanie początkowe %x metody
650 9 %a Uczniowie klas początkowych
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Myślenie twórcze
650 9 %a Nauczanie początkowe
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
773 0 # %i // W: %t Razem czy osobno?, %g s. 87-104 %w xx004093865 %w (NUKAT)vtls004093865 %z ISBN 9788380840317
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900837764 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Twórczość - wyjaśnienie terminologiczne
  • Uczniowie o zróżnicowanym poziomie twórczości - wyzwanie dla nauczyciela
  • Studium przypadku - dzieci o najwyższym i najniższym poziomie twórczości
  • Strategie pracy z uczniami o niskim i wysokim poziomie twórczości.

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz