Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Możliwość i głębokość przetwarzania informacji w toku pracy z podręcznikiem

Autorzy:
Pawlak, Bożena
Tytuł pełny:
Możliwość i głębokość przetwarzania informacji w toku pracy z podręcznikiem / Bożena Pawlak
Rok wydania:
2017
Szukaj w:
Wizja świata - wizja dziecka w przestrzeni podręczników do edukacji wczesnoszkolnej, s. 36-46
Uwagi:
Bibliogr., netogr
Streszcz. ang
Temat:
Nauczanie początkowe
Metody aktywizujące (pedagogika)
Fizjologia człowieka
Uczenie się
Edukacja i pedagogika
Medycyna i zdrowie
Gatunek / Forma:
Artykuły
Podręczniki do nauczania początkowego - metody
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01766caa#a2200337#i#4500
001 3222900837827
003 OLSZT 005
005 20240125114216.8
008 180224s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Pawlak, Bożena.
245 1 0 %a Możliwość i głębokość przetwarzania informacji w toku pracy z podręcznikiem / %c Bożena Pawlak.
260 # %c 2017.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr., netogr.
520 8 %a Rozważania zawarte w artykule koncentrują się na problematyce doboru i struktury treści podręczników oraz doboru i struktury zadań podręcznikowych w kontekście potencjału pobudzjącego pracę mózgu, czyli aktywizującego uczenia się.
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Metody aktywizujące (pedagogika)
650 9 %a Fizjologia człowieka
650 9 %a Uczenie się
655 9 %a Podręczniki do nauczania początkowego %x metody
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Medycyna i zdrowie
773 0 # %i // W: %t Wizja świata - wizja dziecka w przestrzeni podręczników do edukacji wczesnoszkolnej, %g s. 36-46 %w xx004085460 %w (NUKAT)vtls004085460 %z ISBN 9788380840287
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900837827 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Rozważania zawarte w artykule koncentrują się na problematyce doboru i struktury treści podręczników oraz doboru i struktury zadań podręcznikowych w kontekście potencjału pobudzjącego pracę mózgu, czyli aktywizującego uczenia się.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz