Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Wpływ przestrzeni na filozofię uczenia

Authors:
Swat-Pawlicka, Magdalena
Full title:
Wpływ przestrzeni na filozofię uczenia / Magdalena Swat-Pawlicka
Publication series:
Niezbędnik Dyrektora Szkoły
Search in:
Dyrektor Szkoły. - 2018, nr 1, s. 76-80
Notes:
Bibliogr
Subject:
Nauczyciele
Uczniowie
Przestrzeń
Psychologia architektury
Szkoły (budynki)
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Architektura i budownictwo
Genere / Form:
Artykuły
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01489caa#a2200337#i#4500
001 3222900837917
003 OLSZT 005
005 20240125114216.4
008 180226s2018####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Swat-Pawlicka, Magdalena.
245 1 0 %a Wpływ przestrzeni na filozofię uczenia / %c Magdalena Swat-Pawlicka.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
490 1 %a Niezbędnik Dyrektora Szkoły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Wpływ aranżacji szkolnej przestrzeni na relacje między nauczycielami a uczniami.
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Przestrzeń
650 9 %a Psychologia architektury
650 9 %a Szkoły (budynki)
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
658 %a Architektura i budownictwo
773 0 # %i // %t Dyrektor Szkoły. - %w (OLSZT 005)3222400293554 %g 2018, nr 1, s. 76-80 %x 1230-9508
830 0 %a Niezbędnik Dyrektora Szkoły
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900837917 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Wpływ aranżacji szkolnej przestrzeni na relacje między nauczycielami a uczniami.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form