Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Kształcenie uczniów głuchoniewidomych

Authors:
Książek, Małgorzata
Paradowska, Elżbieta (pedagogika)
Full title:
Kształcenie uczniów głuchoniewidomych / Małgorzata Książek, Elżbieta Paradowska
Publication Year:
2017
Search in:
Dydaktyka specjalna, s. 323-346
Notes:
Bibliogr
Subject:
Dziecko głuchoniewidome
Nauczanie
Edukacja i pedagogika
Genere / Form:
Artykuły
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01380caa#a2200277#i#4500
001 3222900838054
003 OLSZT 005
005 20240125114216.3
008 180227s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Książek, Małgorzata.
245 1 0 %a Kształcenie uczniów głuchoniewidomych / %c Małgorzata Książek, Elżbieta Paradowska.
260 # %c 2017.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <li>Różnicowanie potrzeb edukacyjnych uczniów głuchoniewidomych</li><li>Dostosowywanie procesu kształcenia uczniów głuchoniewidomych</li><li>Specyfika roli nauczyciela w edukacji uczniów głuchoniewidomych.
650 9 %a Dziecko głuchoniewidome
650 9 %a Nauczanie
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Paradowska, Elżbieta %c (pedagogika).
773 0 # %i // W: %t Dydaktyka specjalna, %g s. 323-346 %w xx004116668 %w (NUKAT)vtls004116668 %z ISBN 9788301194291
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900838054 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Różnicowanie potrzeb edukacyjnych uczniów głuchoniewidomych
  • Dostosowywanie procesu kształcenia uczniów głuchoniewidomych
  • Specyfika roli nauczyciela w edukacji uczniów głuchoniewidomych.

  • We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

    Feedback

    Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

    Feedback form