Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rozmowa w przestrzeni szkoły : systemowo-funkcjonalna analiza poszerzonego dyskursu szkolnego

Autorzy:
Makarewicz, Renata
Tytuł pełny:
Rozmowa w przestrzeni szkoły : systemowo-funkcjonalna analiza poszerzonego dyskursu szkolnego / Renata Makarewicz
Rok wydania:
op. 2017
Wydawca:
Olsztyn : Uniwersytet Warmińsko-Mazurski
ISBN:
9788381000819
Opis fizyczny:
247 stron : il. ; 24 cm + CD
Uwagi:
Bibliogr. s. 241-247
Temat:
Wywiadówka
Rodzice - a szkolnictwo - socjologia - Polska - 21 w.
Komunikacja interpersonalna - szkolnictwo - Polska - 21 w.
Komunikacja społeczna
Szkolnictwo
Internet
Język
Nauczyciele
Rodzice
Rozmowa
Polska
E-dziennik szkolny
Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo
Językoznawstwo
Gatunek / Forma:
Książki
Dokumenty elektroniczne
Współtwórcy:
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski (Olsztyn). Wydawnictwo. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02602cam#a2200517#i#4500
001 3222900838283
003 OLSZT 005
005 20240125114216.8
008 180305s2017####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788381000819
035 %a xx004205815
035 %a (NUKAT)vtls004205815
040 %a Ł U/AC %c Ł U/AC %d Ł U/AC %d WR U/mts %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Makarewicz, Renata.
245 1 0 %a Rozmowa w przestrzeni szkoły : %b systemowo-funkcjonalna analiza poszerzonego dyskursu szkolnego / %c Renata Makarewicz.
260 # %a Olsztyn : %b Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, %c op. 2017.
300 %a 247 stron : %b il. ; %c 24 cm + %e CD.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
337 %a Komputer %b c %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
338 %a Dysk komputerowy %b cd %2 rdacarrier
380 %a Książki
504 %a Bibliogr. s. 241-247.
520 8 %a Raport z badań, których celem był opis i analiza poszerzonego dyskursu szkolnego. Badania dotyczyły języka mówionego i języka pisanego (zapisanego). Materiałem badawczym były nagrania dźwiękowe rozmów nauczyciela z rodzicami uczniów prowadzone na terenie szkoły w czasie wywiadówek, rozmowy indywidualne oraz korespondencja elektroniczna z e-dziennika. Materiał pozyskano z olsztyńskich szkół.<br>Płyta zawiera zapis wywiadówki i korespondencję z e-dziennika.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Wywiadówka
650 9 %a Rodzice %x a szkolnictwo %x socjologia %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Komunikacja interpersonalna %x szkolnictwo %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Komunikacja społeczna
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Internet
650 9 %a Język
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Rodzice
650 9 %a Rozmowa
651 9 %a Polska
653 1 0 %a E-dziennik szkolny
655 9 %a Dokumenty elektroniczne
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Językoznawstwo
710 2 # %a Uniwersytet Warmińsko-Mazurski (Olsztyn). %b Wydawnictwo. %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900838283 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8100-081-9

Raport z badań, których celem był opis i analiza poszerzonego dyskursu szkolnego. Badania dotyczyły języka mówionego i języka pisanego (zapisanego). Materiałem badawczym były nagrania dźwiękowe rozmów nauczyciela z rodzicami uczniów prowadzone na terenie szkoły w czasie wywiadówek, rozmowy indywidualne oraz korespondencja elektroniczna z e-dziennika. Materiał pozyskano z olsztyńskich szkół.
Płyta zawiera zapis wywiadówki i korespondencję z e-dziennika.

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 180313
Sygnatura:
W 180313 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz