Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Aspekt emocjonalny obsługi użytkowników bibliotek akademickich

LDR 02532caa#a2200433#i#4500
001 3222900838284
003 OLSZT 005
005 20240125114216.2
008 180226s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Janas, Magdalena.
245 1 0 %a Aspekt emocjonalny obsługi użytkowników bibliotek akademickich / %c Magdalena Janas, Renata M. Zając.
260 # %c 2017.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Celem artykułu jest prezentacja pojęcia pracy emocjonalnej, zagadnienia wpływu emocji pracowników na funkcjonowanie instytucji, zwłaszcza w kontekście pracy biblioteki akademickiej, oraz omówienie wytycznych American Library Association dotyczących pożądanych zachowań pracowników służb informacyjnych. Przedstawiono również wyniki ankiety prezentującej doświadczenia bibliotekarzy Biblioteki Głównej Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie pracujących bezpośrednio z użytkownikami.
546 %a Streszcz. ang.
610 2 9 %a Biblioteka Główna Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków)
648 9 %a 2001-
650 9 %a Bibliotekarze %x przydatność zawodowa
650 9 %a Bibliotekarze %x praca %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Uczucia
650 9 %a Bibliotekarze
650 9 %a Bibliotekarstwo
650 9 %a Biblioteczna służba informacyjna
650 9 %a Biblioteki akademickie
651 9 %a Kraków (woj. małopolskie)
651 9 %a Polska
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Psychologia
658 %a Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
700 1 # %a Zając, Renata M. %d (1965- ).
773 0 # %i // W: %t Projektowanie informacji w przestrzeni biblioteki, %w xx004032266 %w (NUKAT)vtls004032266 %g s. 174-186 %z ISBN 9788380840577
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900838284 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Celem artykułu jest prezentacja pojęcia pracy emocjonalnej, zagadnienia wpływu emocji pracowników na funkcjonowanie instytucji, zwłaszcza w kontekście pracy biblioteki akademickiej, oraz omówienie wytycznych American Library Association dotyczących pożądanych zachowań pracowników służb informacyjnych. Przedstawiono również wyniki ankiety prezentującej doświadczenia bibliotekarzy Biblioteki Głównej Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie pracujących bezpośrednio z użytkownikami.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz