Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Relacje emocjonalne między dzieckiem a jego rodziną we wczesnej interwencji

Authors:
Wrona, Sylwia
Full title:
Relacje emocjonalne między dzieckiem a jego rodziną we wczesnej interwencji / Sylwia Wrona
Publication Year:
2017
Search in:
Emocje dzieci i młodzieży z trudnościami w rozwoju i zachowaniu, s. 269-280
Notes:
Bibliogr
Streszcz. ang
Subject:
Niemowlę - rozwój psychofizyczny - zaburzenia
Kształcenie rodziców
Dziecko z niepełnosprawnością
Psychologia dziecka
Niemowlę
Uczucia
Rodzice
Psychologia
Edukacja i pedagogika
Medycyna i zdrowie
Socjologia i społeczeństwo
Genere / Form:
Artykuły
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 02582caa#a2200385#i#4500
001 3222900838511
003 OLSZT 005
005 20240125114216.1
008 180307s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Wrona, Sylwia.
245 1 0 %a Relacje emocjonalne między dzieckiem a jego rodziną we wczesnej interwencji / %c Sylwia Wrona.
260 # %c 2017.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Celem artykułu jest ukazanie roli i zadań specjalistów pracujących we wczesnej interwencji w kształtowaniu prawidłowych relacji emocjonalnych w 1. roku życia dziecka między rodzicami a dzieckiem niepełnosprawnym lub o zaburzonym rozwoju.<br>Artykuł składa się z trzech części.<br>W pierwszej opisano elementarne pojęcia związane z emocjonalnym funkcjonowaniem człowieka, tj. czym są emocje i ich składowe. Zamieszczono także krótką charaketrystykę podstawowych emocji i sposobów ich wyrażania.<br>Druga część ukazuje trudności w rozwoju relacji emocjonalnych na tle rodzin z dzieckiem niepełnosprawnym lub o zaburzonym rozwoju.<br>Całość zamykają przykłady zadań, które mogą stanowić propozycję działań dla specjalistów zatrudnionych w placówkach działających na rzecz wczesnej wielospecjalistycznej pomocy dla rodzin objętych wczesną interwencją lub wczesnym wspomaganiem rozwoju.
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Niemowlę %x rozwój psychofizyczny %x zaburzenia
650 9 %a Kształcenie rodziców
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością
650 9 %a Psychologia dziecka
650 9 %a Niemowlę
650 9 %a Uczucia
650 9 %a Rodzice
658 %a Psychologia
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Medycyna i zdrowie
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // W: %t Emocje dzieci i młodzieży z trudnościami w rozwoju i zachowaniu, %g s. 269-280 %w xx003992695 %w (NUKAT)vtls003992695 %z ISBN 9788380951976
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900838511 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Celem artykułu jest ukazanie roli i zadań specjalistów pracujących we wczesnej interwencji w kształtowaniu prawidłowych relacji emocjonalnych w 1. roku życia dziecka między rodzicami a dzieckiem niepełnosprawnym lub o zaburzonym rozwoju.
Artykuł składa się z trzech części.
W pierwszej opisano elementarne pojęcia związane z emocjonalnym funkcjonowaniem człowieka, tj. czym są emocje i ich składowe. Zamieszczono także krótką charaketrystykę podstawowych emocji i sposobów ich wyrażania.
Druga część ukazuje trudności w rozwoju relacji emocjonalnych na tle rodzin z dzieckiem niepełnosprawnym lub o zaburzonym rozwoju.
Całość zamykają przykłady zadań, które mogą stanowić propozycję działań dla specjalistów zatrudnionych w placówkach działających na rzecz wczesnej wielospecjalistycznej pomocy dla rodzin objętych wczesną interwencją lub wczesnym wspomaganiem rozwoju.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form