Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Polityka pamięci a sytuacja szkolnictwa w okresie międzywojennym na przykładzie miasta Białegostoku

propozycja biblioteki
LDR 03058caa#a2200457#i#4500
001 3222900838891
003 OLSZT 005
005 20240304200128.3
008 180314s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Sacharczuk, Joanna.
245 1 0 %a Polityka pamięci a sytuacja szkolnictwa w okresie międzywojennym na przykładzie miasta Białegostoku / %c Joanna Sacharczuk.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <li>Pamięć historyczna i społeczna jako ważne elementy polityki pamięci</li><li>Rola mitów o powstaniu narodu w kształtowaniu polityki pamięci</li><li>Manipulowanie pamięcią - nadużycia pamięci naturalnej<li>Dysponenci polityki pamięci</li><li>Polityka oświatowa państwa polskiego wobec mniejszości w okresie międzywojennym z uwzględnieniem sytuacji Białegostoku</li><li>Szkolnictwo w przedwojennym Białymstoku jako wskaźnik polityki pamięci realizowanej w II RP</li><li>Podziały przedwojennego szkolnictwa na szkoły żydowskie i polskie w Białymstoku - jeden z komponentów polityki pamięci - szkoła wspólnotą wielokulturową, polityka państwa polskiego wobec Żydów w przedwojennych placówkach edukacyjnych - szkoła miejscem potęgującym podziały, osoby kształtujące przedwojenne szkoły w Białymstoku, szkoła w służbie kreowania wspólnoty obywatelskiej, polityka pamięci a upamiętnienie ważnych zdarzeń.
546 %a Streszcz ang.
648 9 %a 1901-2000
648 9 %a 1918-1939
650 9 %a Polityka oświatowa %z Polska %y 1918-1939 r.
650 9 %a Polityka historyczna
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Mniejszości narodowe
650 9 %a Oświata
650 9 %a Żydzi
650 9 %a Antropologia społeczna
650 9 %a Mitologia
650 9 %a Pamięć
650 9 %a Świadomość społeczna
651 9 %a Polska
651 9 %a Białystok (woj. podlaskie)
658 %a Polityka, politologia, administracja publiczna
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Etnologia i antropologia kulturowa
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // W: %t Edukacja w warunkach wielokulturowości, %g s. 242-277 %w xx004080009 %w (NUKAT)vtls004080009 %z ISBN 9788365155481
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900838891 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Pamięć historyczna i społeczna jako ważne elementy polityki pamięci
  • Rola mitów o powstaniu narodu w kształtowaniu polityki pamięci
  • Manipulowanie pamięcią - nadużycia pamięci naturalnej
  • Dysponenci polityki pamięci
  • Polityka oświatowa państwa polskiego wobec mniejszości w okresie międzywojennym z uwzględnieniem sytuacji Białegostoku
  • Szkolnictwo w przedwojennym Białymstoku jako wskaźnik polityki pamięci realizowanej w II RP
  • Podziały przedwojennego szkolnictwa na szkoły żydowskie i polskie w Białymstoku - jeden z komponentów polityki pamięci - szkoła wspólnotą wielokulturową, polityka państwa polskiego wobec Żydów w przedwojennych placówkach edukacyjnych - szkoła miejscem potęgującym podziały, osoby kształtujące przedwojenne szkoły w Białymstoku, szkoła w służbie kreowania wspólnoty obywatelskiej, polityka pamięci a upamiętnienie ważnych zdarzeń.

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz