Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

W kręgu paraliterackich gatunków mowy na płaszczyźnie dyskursu wczesnoszkolnego

Autorzy:
Machowska, Jolanta (pedagogika)
Tytuł pełny:
W kręgu paraliterackich gatunków mowy na płaszczyźnie dyskursu wczesnoszkolnego / Jolanta Machowska-Goc
Rok wydania:
2016
Szukaj w:
Dziecko i nauczyciel w procesie poznania i działania, s. 66-75
Uwagi:
Bibliografia
Streszczenie w języku angielskim
Temat:
Akty mowy
Wypracowania szkolne - nauczanie początkowe
Językoznawstwo kognitywne
Magia
Literatura polska
Tematy i motywy
Język polski
Uczniowie klas początkowych
Literaturoznawstwo
Językoznawstwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Twórczość literacka dzieci i młodzieży - psychologia
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02148caa#a2200397#i#4500
001 3222900840359
003 OLSZT 005
005 20240125114219.8
008 180510s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Machowska, Jolanta %c (pedagogika).
245 1 0 %a W kręgu paraliterackich gatunków mowy na płaszczyźnie dyskursu wczesnoszkolnego / %c Jolanta Machowska-Goc.
260 # %c 2016.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia.
520 8 %a Przedmiotem artykułu jest próba częściowego opisu paraliterackich garunków mowy na podstawie dyskursu pisanego uczniów w domenie <i>roślina</i>.<br>Analizowane gatunki mowy na płaszczyźnie tekstu, mające charakter sykretyczny, wpisane są w ramy szeroko rozumianych mownych zachowań magicznych przejawiających się w działaniach językowych o charakterze mentalnym, obyczajowym, rytualnym i kulturowym. [streszczenie autorki]
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Akty mowy
650 9 %a Wypracowania szkolne %x nauczanie początkowe
650 9 %a Językoznawstwo kognitywne
650 9 %a Magia
650 9 %a Literatura polska
650 9 %a Tematy i motywy
650 9 %a Język polski
650 9 %a Uczniowie klas początkowych
655 9 %a Twórczość literacka dzieci i młodzieży %x psychologia
658 %a Literaturoznawstwo
658 %a Językoznawstwo
773 0 # %i // W: %t Dziecko i nauczyciel w procesie poznania i działania, %g s. 66-75 %w xx003862606 %w (NUKAT)vtls003862606 %z ISBN 9788380840133
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900840359 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Przedmiotem artykułu jest próba częściowego opisu paraliterackich garunków mowy na podstawie dyskursu pisanego uczniów w domenie roślina.
Analizowane gatunki mowy na płaszczyźnie tekstu, mające charakter sykretyczny, wpisane są w ramy szeroko rozumianych mownych zachowań magicznych przejawiających się w działaniach językowych o charakterze mentalnym, obyczajowym, rytualnym i kulturowym. [streszczenie autorki]

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz