%a Psychologia mediów i komunikowania : %b wprowadzenie / %c Agnieszka Ogonowska.
250
%a Wydanie I.
260
#
%a Kraków : %b Impuls, %c 2018.
300
%a 258 s. ; %c 24 cm.
336
%a Tekst %b txt %2 rdacontent
337
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380
%a Książki
504
%a Bibliografia, filmografia na stronach 237-251. Indeks.
520
8
%a Książka stanowi kompendium podstawowej wiedzy związanej z psychologią mediów. Przedstawia jej umiejscowienie na tle innych subdyscyplin psychologii oraz filmoznawstwa, medioznawstwa i komunikologii (nauki o mediach i komunikowaniu), genezę powstania, zakres i przedmiot zainteresowań, jak również wykorzystywane metody badawcze.<br>Osobne miejsce zajmuje w monografii problematyka stosowanej psychologii mediów, zwłaszcza w odniesieniu do edukacji medialnej, profilaktyki oraz terapii uzależnień medialnych, zwanych również patologicznym użytkowaniem mediów. W ten sposób pokazuję, że media mogą być wykorzystane pozytywnie (sprzyjają życiu i rozwojowi człowieka) lub negatywnie [gdy są źródłem zaburzeń tego rozwoju oraz prowadzą do zachowań nałogowych i ryzykownych – (auto)destrukcyjnych form aktywności].
520
8
%a <br>Podręcznik podzielony jest na sześć rozdziałów. Na końcu każdego z nich znajdują się:
– pytania sprawdzające wiedzę
– podsumowanie najważniejszych informacji
– wykaz kluczowych pojęć i nazwisk
– propozycje lektur poszerzających wiedzę dla zainteresowanych.<br>[Źródło: http://impulsoficyna.com.pl]
650
9
%a Społeczeństwo informacyjne
650
9
%a Cyberprzemoc
650
9
%a Uzależnienia medialne
650
9
%a Fonoholizm
650
9
%a Edukacja filmowa
650
9
%a Środki masowego przekazu
650
9
%a Psychologia mediów
650
9
%a Gry komputerowe
650
9
%a Nauczanie
650
9
%a Psychologia
655
9
%a Film psychologiczny %x stosowanie
655
9
%a Podręcznik
658
%a Socjologia i społeczeństwo
658
%a Psychologia
658
%a Edukacja i pedagogika
710
2
#
%a Oficyna Wydawnicza Impuls. %e Wydawca %4 pbl
856
4
#
%u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900841192 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920
%a ISBN 978-83-8095-421-2
Książka stanowi kompendium podstawowej wiedzy związanej z psychologią mediów. Przedstawia jej umiejscowienie na tle innych subdyscyplin psychologii oraz filmoznawstwa, medioznawstwa i komunikologii (nauki o mediach i komunikowaniu), genezę powstania, zakres i przedmiot zainteresowań, jak również wykorzystywane metody badawcze. Osobne miejsce zajmuje w monografii problematyka stosowanej psychologii mediów, zwłaszcza w odniesieniu do edukacji medialnej, profilaktyki oraz terapii uzależnień medialnych, zwanych również patologicznym użytkowaniem mediów. W ten sposób pokazuję, że media mogą być wykorzystane pozytywnie (sprzyjają życiu i rozwojowi człowieka) lub negatywnie [gdy są źródłem zaburzeń tego rozwoju oraz prowadzą do zachowań nałogowych i ryzykownych – (auto)destrukcyjnych form aktywności].
Podręcznik podzielony jest na sześć rozdziałów. Na końcu każdego z nich znajdują się:
– pytania sprawdzające wiedzę
– podsumowanie najważniejszych informacji
– wykaz kluczowych pojęć i nazwisk
– propozycje lektur poszerzających wiedzę dla zainteresowanych. [Źródło: http://impulsoficyna.com.pl]
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!
wyszukiwanie rozszerzone - obejmuje warunek w różnych formach ze względu na inne końcówki fleksyjne (stemming), synonimy, brak znaków diakrytycznych itp.
wyszukiwanie precyzyjne - obejmuje warunek tylko w podanej formie. Nie uwzględnia się tutaj innych końcówek fleksyjnych, synonimów, braku znaków diakrytycznych itp.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Prześlij opinię
Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.