Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

"Nauczyciel-nadzorca", "nauczyciel-animator" : zastosowanie oceny jako czynnika wspierania podmiotowości ucznia lub jego uprzedmiotowienia

Autorzy:
Ćwikła, Edyta
Tytuł pełny:
"Nauczyciel-nadzorca", "nauczyciel-animator" : zastosowanie oceny jako czynnika wspierania podmiotowości ucznia lub jego uprzedmiotowienia / Edyta Ćwikła
Rok wydania:
2017
Szukaj w:
Pedagogika przedszkolna szansą na świadome budowanie potencjału dziecka s. 170-184
Temat:
Oceny opisowe
Ocenianie kształtujące
Podmiotowość
Uczniowie klas początkowych
Nauczyciele nauczania początkowego
Praca
Polska
Socjologia i społeczeństwo
Gospodarka, ekonomia, finanse
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01688caa#a2200301#i#4500
001 3222900841551
003 OLSZT 005
005 20240605200102.9
008 180621s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Ćwikła, Edyta.
245 1 0 %a "Nauczyciel-nadzorca", "nauczyciel-animator" : %b zastosowanie oceny jako czynnika wspierania podmiotowości ucznia lub jego uprzedmiotowienia / %c Edyta Ćwikła.
260 # %c 2017.
380 %a Artykuły
520 8 %a Praktyki oceniania dwóch typów nauczycieli - "nauczycieli-nadzorców" i "nauczycieli-animatorów".<br>Oddziaływanie zastosowanych ocen na poczucie podmiotowości uczniów klas początkowych - wyniki badań.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Oceny opisowe
650 9 %a Ocenianie kształtujące
650 9 %a Podmiotowość
650 9 %a Uczniowie klas początkowych
650 9 %a Nauczyciele nauczania początkowego
650 9 %a Praca
651 9 %a Polska
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Gospodarka, ekonomia, finanse
773 0 # %i // W: %t Pedagogika przedszkolna szansą na świadome budowanie potencjału dziecka %g s. 170-184 %w xx004213052 %w (NUKAT)vtls004213052 %z ISBN 9788380196339
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900841551 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Praktyki oceniania dwóch typów nauczycieli - "nauczycieli-nadzorców" i "nauczycieli-animatorów".
Oddziaływanie zastosowanych ocen na poczucie podmiotowości uczniów klas początkowych - wyniki badań.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz