Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Etyczne dylematy oceniania szkolnego

Autorzy:
Opłocka, Urszula
Tytuł pełny:
Etyczne dylematy oceniania szkolnego / Urszula Opłocka
Rok wydania:
2007
Szukaj w:
Edukacja, moralność, sfera publiczna, s. 251-255
Uwagi:
Bibliografia
Temat:
Oceny szkolne
Sprawiedliwość
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01107caa#a2200253#i#4500
001 3222900842419
003 OLSZT 005
005 20240125114221.0
008 180712s2007####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Opłocka, Urszula.
245 1 0 %a Etyczne dylematy oceniania szkolnego / %c Urszula Opłocka.
260 # %c 2007.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia.
520 8 %a Sprawiedliwość jako cnota nauczyciela, sprawiedliwość miłosierna, sprawiedliwość legalna.
650 9 %a Oceny szkolne
650 9 %a Sprawiedliwość
773 0 # %i // W: %t Edukacja, moralność, sfera publiczna, %g s. 251-255 %w (OLSZT 005)3222400152138 %z ISBN 9788389468666
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900842419 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Sprawiedliwość jako cnota nauczyciela, sprawiedliwość miłosierna, sprawiedliwość legalna.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz