Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nauka czytania dzieci w wieku przedszkolnym

Autorzy:
Kamińska, Krystyna (pedagogika)
Tytuł pełny:
Nauka czytania dzieci w wieku przedszkolnym / Krystyna Kamińska
Rok wydania:
[2005]
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
ISBN:
830209210X
Seria:
Edukacja Przedszkolna i Wczesnoszkolna
Opis fizyczny:
165, [1] s. : tab. ; 24 cm
Wydanie:
Wyd. 4
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Nauka czytania
Przedszkola
Gry edukacyjne
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Książki
Współtwórcy:
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne. pbl
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02279cam#a2200325#i#4500
001 3222900844365
003 OLSZT 005
005 20240125114223.7
008 180904s1999####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 830209210X
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol
100 1 %a Kamińska, Krystyna %c (pedagogika).
245 1 0 %a Nauka czytania dzieci w wieku przedszkolnym / %c Krystyna Kamińska.
250 %a Wyd. 4.
260 %a Warszawa : %b Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, %c [2005].
300 %a 165, [1] s. : %b tab. ; %c 24 cm.
380 %a Książki
490 1 %a Edukacja Przedszkolna i Wczesnoszkolna
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <br>- <b>Rozwój dziecka</b> w wieku przedszkolnym - fizyczny, psychiczny, społeczno-emocjonalny <br>- <b>Przegląd metod</b> - syntetyczne (alfabetyczna, fonetyczna, sylabowa), analityczne (wyrazowa, zdaniowa), analityczno-syntetyczne (o charakterze wzrokowym, fonetycznym, funkcjonalnym), globalne<br>- <b>Koncepcje nauki czytania</b> - metoda analityczno-syntetyczna o charakterze funkcjonalnym E. i F. Przyłubskich, metoda barwno-dźwiękowa H. Metery, metoda fonetyczno-literowo-barwna B. Rocławskiego, Metoda Dobrego Startu M. Bogdanowicz, wprowadzenie w świat pisma I. Majchrzak, zabawa w czytanie G. Domana, naturalna nauka języka B. Cutting - program nauki czytania powstały z inicjatywy W. Pye (czytanie wspólne, czytanie zespołowe, czytanie samodzielne)<br>- <b>Wspomaganie nauki czytania</b><br>- <b>Nauka czytania w zabawie</b> - propozycje zabaw<br>- <b>Próba adaptacji wybranych fragmentów różnych koncepcji nauki czytania</b>
650 9 %a Nauka czytania
650 9 %a Przedszkola
650 9 %a Gry edukacyjne
658 %a Edukacja i pedagogika
710 2 # %a Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne. %e pbl
830 0 %a Edukacja Przedszkolna i Wczesnoszkolna
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900844365 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-02-09210-X


- Rozwój dziecka w wieku przedszkolnym - fizyczny, psychiczny, społeczno-emocjonalny
- Przegląd metod - syntetyczne (alfabetyczna, fonetyczna, sylabowa), analityczne (wyrazowa, zdaniowa), analityczno-syntetyczne (o charakterze wzrokowym, fonetycznym, funkcjonalnym), globalne
- Koncepcje nauki czytania - metoda analityczno-syntetyczna o charakterze funkcjonalnym E. i F. Przyłubskich, metoda barwno-dźwiękowa H. Metery, metoda fonetyczno-literowo-barwna B. Rocławskiego, Metoda Dobrego Startu M. Bogdanowicz, wprowadzenie w świat pisma I. Majchrzak, zabawa w czytanie G. Domana, naturalna nauka języka B. Cutting - program nauki czytania powstały z inicjatywy W. Pye (czytanie wspólne, czytanie zespołowe, czytanie samodzielne)
- Wspomaganie nauki czytania
- Nauka czytania w zabawie - propozycje zabaw
- Próba adaptacji wybranych fragmentów różnych koncepcji nauki czytania

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 180779
Sygnatura:
W 180779 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz