Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Stopniowanie trudności zadań w edukacji przedszkolnej i szkolnej : po to samo - o tym samym - nie tak samo

Autorzy:
Kuchcińska, Maria (pedagog)
Tytuł pełny:
Stopniowanie trudności zadań w edukacji przedszkolnej i szkolnej : po to samo - o tym samym - nie tak samo / Maria Kuchcińska
Rok wydania:
2017
Wydawca:
Kraków : "Impuls"
ISBN:
9788380954137
Opis fizyczny:
201 strony : ilustracje ( w tym kolorowe ) ; 24 cm
Wydanie:
Wydanie I
Uwagi:
Załączniki na stronach 137-201
Bibliografia na stronach 199-201
Temat:
Wychowanie przedszkolne - metody
Nauczanie początkowe - metody
Matematyka
Metody nauczania
Przedszkola
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Książki
Ćwiczenia i zadania - metody
Współtwórcy:
Oficyna Wydawnicza Impuls. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01883cam#a2200409#i#4500
001 3222900845120
003 OLSZT 005
005 20240125114224.4
008 180918s2017####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788380954137
035 %a xx004353007
035 %a (NUKAT)vtls004353007
040 %a WR U/Pdg %b pol %e PNN %c WR U/ZM %d WR U/ZMs %d OLSZT 005
100 1 %a Kuchcińska, Maria %c (pedagog). %e Autor
245 1 0 %a Stopniowanie trudności zadań w edukacji przedszkolnej i szkolnej : %b po to samo - o tym samym - nie tak samo / %c Maria Kuchcińska.
250 %a Wydanie I.
260 # %a Kraków : %b "Impuls", %c 2017.
300 %a 201 strony : %b ilustracje ( w tym kolorowe ) ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
500 %a Załączniki na stronach 137-201.
504 %a Bibliografia na stronach 199-201.
520 8 %a <br>Stopniowanie trudności w metodzie zadaniowej.<br>System edukacyjny PUS - Pomyśl - Ułóż - Sprawdź - w przedszkolnej propedeutyce matematyki, zadania o trzech stopniach trudności.
650 9 %a Wychowanie przedszkolne %x metody
650 9 %a Nauczanie początkowe %x metody
650 9 %a Matematyka
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Przedszkola
655 9 %a Ćwiczenia i zadania %x metody
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Matematyka
710 2 # %a Oficyna Wydawnicza Impuls. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900845120 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8095-413-7


Stopniowanie trudności w metodzie zadaniowej.
System edukacyjny PUS - Pomyśl - Ułóż - Sprawdź - w przedszkolnej propedeutyce matematyki, zadania o trzech stopniach trudności.

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 180869
Sygnatura:
W 180869 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz