Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak przygotować ucznia zdolnego do konkursu

propozycja biblioteki
LDR 02262caa#a2200361#i#4500
001 3222900845578
003 OLSZT 005
005 20240125114224.6
008 180212s2018####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Pasich, Lidia.
245 1 0 %a Jak przygotować ucznia zdolnego do konkursu / %c Lidia Pasich.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr., netogr.
520 8 %a <br>I. Rola nauczyciela - kierunek: samokształcenie. Kim jest nauczyciel ucznia zdolnego? - wybrana perspektywa. Jak określić potencjał ucznia, który bierze udział w konkursie przedmiotowym?<br>II. Koncentracja pracy z uczniem zdolnym pod hasłem: <i>wiedza - umiejętności - twórczość - energia</i>.<br>Autorka przybliża źródła naukowe oraz podaje praktyczne wskazówki dla nauczyciela. Tekst zawiera 11 załączników z kwestionariuszami i innymi pomocnymi narzędziami. Materiał odnosi się do pracy z uczniem zdolnym niezależnie od nauczanego przedmiotu. Tylko jeden załącznik dotyczy pracy z tekstem literackim.
650 9 %a Konkursy szkolne
650 9 %a Myślenie twórcze
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Przydatność zawodowa
650 9 %a Dziecko zdolne
650 9 %a Psychologia dziecka
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
658 %a Biologia
658 %a Medycyna i zdrowie
773 0 # %i // %t Język Polski w Gimnazjum. - %w (OLSZT 005)3222400294445 %g 2017/2018, nr 4, s. 28-49 %x 1642-8730
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900845578 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC


I. Rola nauczyciela - kierunek: samokształcenie. Kim jest nauczyciel ucznia zdolnego? - wybrana perspektywa. Jak określić potencjał ucznia, który bierze udział w konkursie przedmiotowym?
II. Koncentracja pracy z uczniem zdolnym pod hasłem: wiedza - umiejętności - twórczość - energia.
Autorka przybliża źródła naukowe oraz podaje praktyczne wskazówki dla nauczyciela. Tekst zawiera 11 załączników z kwestionariuszami i innymi pomocnymi narzędziami. Materiał odnosi się do pracy z uczniem zdolnym niezależnie od nauczanego przedmiotu. Tylko jeden załącznik dotyczy pracy z tekstem literackim.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz