Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Bariery w pracy nauczycieli oraz innowatorów edukacyjnych w perspektywie badań pedagogicznych

Autorzy:
Chmielińska, Aleksandra
Modrzejewska-Świgulska, Monika
Tytuł pełny:
Bariery w pracy nauczycieli oraz innowatorów edukacyjnych w perspektywie badań pedagogicznych / Aleksandra Chmielińska, Monika Modrzejewska-Świgulska
Szukaj w:
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - 2018, nr 2, s. 13-26
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Innowacje
Nauczyciele
Metody badawcze
Praca
Polska
Edukacja i pedagogika
Gospodarka, ekonomia, finanse
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01836caa#a2200325#i#4500
001 3222900845936
003 OLSZT 005
005 20240125114224.5
008 180928s2018####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Chmielińska, Aleksandra.
245 1 0 %a Bariery w pracy nauczycieli oraz innowatorów edukacyjnych w perspektywie badań pedagogicznych / %c Aleksandra Chmielińska, Monika Modrzejewska-Świgulska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Proponowany artykuł ma charakter badawczy. Przybliżono w nim wyniki badań przeprowadzonych wśród zespołów nauczycielskich oraz innowatorów edukacyjnych. Ich celem było zebranie opinii na temat codziennej pracy nauczycieli, a przede wszystkim doświadczanych przez nich trudności i barier, rozpoznawanych zasobów psychospołecznych, potrzeb oraz obaw związanych z wykonywaną pracą.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Innowacje
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Metody badawcze
650 9 %a Praca
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Gospodarka, ekonomia, finanse
700 1 # %a Modrzejewska-Świgulska, Monika. %e Autor
773 0 # %i // %t Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - %w (OLSZT 005)3222500516137 %g 2018, nr 2, s. 13-26 %x 1896-2327
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900845936 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Proponowany artykuł ma charakter badawczy. Przybliżono w nim wyniki badań przeprowadzonych wśród zespołów nauczycielskich oraz innowatorów edukacyjnych. Ich celem było zebranie opinii na temat codziennej pracy nauczycieli, a przede wszystkim doświadczanych przez nich trudności i barier, rozpoznawanych zasobów psychospołecznych, potrzeb oraz obaw związanych z wykonywaną pracą.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz