Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Namysł nad sensem dzieciństwa w pedagogice leczniczej Marii Montessori

propozycja biblioteki
LDR 02327caa#a2200433#i#4500
001 3222900846218
003 OLSZT 005
005 20240125114225.6
008 181005s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Minczakiewicz, Elżbieta Maria.
245 1 0 %a Namysł nad sensem dzieciństwa w pedagogice leczniczej Marii Montessori / %c Elżbieta M. Minczakiewicz.
260 # %c 2015.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia na stronie 58.
520 8 %a <li>Założenia pedagogiki Marii Montessori a sens dzieciństwa</li><li>Dziecko jako komunikujący się podmiot w pedagogice Marii Montessori</li><li>Udział dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych w zajęciach a wybrane wyniki badań w zakresie rozwoju sprawności i kompetencji komunikacyjnych - wyniki badań 37 dzieci w wieku od 5-10 lat, z diagnozą niepełnosprawności, opóźnienia rozwoju i zaburzeń mowy.
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
650 9 %a Metoda Montessori
650 9 %a Wychowanie przedszkolne %x metody
650 9 %a Nauczanie początkowe %x metody
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Wspomaganie rozwoju
650 9 %a Dziecko z zaburzeniami mowy
650 9 %a Korekcja mowy
650 9 %a Wpływ i recepcja
650 9 %a Język dziecka
651 9 %a Polska
658 %a Psychologia
658 %a Medycyna i zdrowie
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Językoznawstwo
773 0 # %i // W: %t Doświadczanie zmian w teorii i praktyce pedagogicznej, %g s. 49-59 %w xx003655683 %w (NUKAT)vtls003655683 %z ISBN 9788365231079
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900846218 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Założenia pedagogiki Marii Montessori a sens dzieciństwa
  • Dziecko jako komunikujący się podmiot w pedagogice Marii Montessori
  • Udział dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych w zajęciach a wybrane wyniki badań w zakresie rozwoju sprawności i kompetencji komunikacyjnych - wyniki badań 37 dzieci w wieku od 5-10 lat, z diagnozą niepełnosprawności, opóźnienia rozwoju i zaburzeń mowy.

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz